زن فراموشکار ۲۳ لنز را در چشم خود جاگذاشت!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روند کار با لنزهای تماسی بسیار ساده است، ابتدای روز لنزها را از ظرف مخصوص برداشته و با دست تمیز در چشم خود قرار می‌دهید و شب‌ها قبل از خواب این لنزها را از چشم خود خارج می‌کنید. حال اگر بدون خارج کردن لنزهای قبلی، از لنزهای جدید استفاده کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد.
جا ماندن لنز تماسی در چشم

استفاده از لنزهای تماسی در سال‌های اخیر افزایش یافته‌است. کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یکبار از این نوع لنز استفاده نکرده باشد. شما باید نکات مهمی را پیش از استفاده، در هنگام قرار دادن لنز، برداشتن و حتی نگهداری لنز در نظر داشته و آن‌ها را رعایت کنید. مراقبت و رعایت بهداشت چشم به خصوص در شرایطی که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید بسیار مهم است، با این حال یک خانم مسن آمریکایی به دلیل فراموشی ۲۳ لنز رنگی در چشم خود انبار کرده بود. داستان جا ماندن لنز تماسی در چشم این بیمار را در مجله دلتا بخوانید.

جا ماندن ۲۳ لنز تماسی در چشم

یک پزشک از برداشتن ۲۳ لنز تماسی از چشم یک بیمار خبر داد! دکتر کاترینا کورتیوا این ماجرا را در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت این لنزها را از زیر پلک یک زن مسن خارج کرده است. این چشم پزشک اعلام کرد که این خانم با ناراحتی پلک پایین روبه‌رو شده بود.

۲۳ لنز در چشم یک زن!

او هر روز، یک لنز جدید را بدون خارج کردن لنزهای قبلی در چشمش قرار می‌داده و این موقعیت نادر و البته خطرناک را به دلیل «فراموشی» ایجاد کرده است.

این چشم پزشک کالیفرنیایی گفت: من تمام لنزهای تماسی را با دقت جدا کردم و در مجموع ۲۳ عدد لنز شمردم. برای جدا کردن لنزهای تماسی مجبور شدم از یک ابزار جراحی بسیار ظریف که به پنس جواهرسازی شبیه است استفاده کنم. اگر به دانستنی‌های پزشکی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب چگونه خطای پزشکی سرنوشت خانواده‌ای را برهم می‌زند! را از دست ندهید.

لنزها پس از یک ماه نشستن زیر پلک، به هم چسبیده بودند. دکتر کورتیوا افزود: «در نزدیک به ۲۰ سال سابقه کار پزشکی، هرگز چیزی شبیه به آن ندیده بودم. بیمار هم باور نمی‌کرد و پرسید که آیا از عددی که شمردم مطمئن هستم؟» این بیمار با قطره مخصوص چشم در حال بهبودی است.

جا ماندن 23 لنز تماسی در چشم

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب ترفندهای جلوگیری از سیاه شدن قارچ در خانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…