جذاب‌ترین پایتخت گردشگری در قلب اروپا

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این کشور به دلیل داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر است. جاذبه‌های مهم دیگر، مسیرهای پیاده‌روی بسیار عالی آن است و همچنین فعالیت‌های اسکی و زمستانی متعدد آن نیز گردشگران را به خود جلب می‌کند.
لیختن اشتاین پایتخت گردشگری جهان

لیختن اشتاین پایتخت گردشگری جهان، یک ایالت مستقل بین سوئیس و اتریش، یکی از زیباترین کشورهای آلپ در اروپا است. با مجله دلتا همراه باشید تا بدانید چرا این کشور مشهور شده است. لیختن اشتاین به دلیل داشتن کوهستانی زیبا، مقصدی محبوب برای سفر به شمار می‌رود. بسیاری از نقاط دیدنی و جاذبه‌‌های توریستی چشمگیر از جمله موزه‌‌ها، گالری‌‌ها و قلعه‌‌ها را‌‌ می‌توانید ببینید و یکی از بهترین مکان‌‌ها برای بازدید در اروپا را بشناسید.

پایتخت لیختن اشتاین

یکی از زیباترین و کوچک‌ترین پایتخت‌‌های اروپا، وادوز مرکز لیختن اشتاین است. این مرکز تمام اطلاعات توریستی و امکاناتی را که برای استفاده نیاز دارید، ارائه‌‌ می‌دهد. در واقع، شما باید آن را به یکی از اولین توقف‌‌های خود تبدیل کنید. یکی از پربازدیدترین جاذبه‌‌های اینجا ساختمان پارلمان کشور است که در نزدیکی سواحل رودخانه راین واقع شده است.

وادوز

قلعه گوتنبرگ

بر فراز روستای بالزر در جنوب لیختن اشتاین، قلعه باشکوه گوتنبرگ قرار دارد که قلعه‌ای فوق‌العاده زیبا متعلق به قرون وسطی است. این قلعه شامل کلیسای کوچک و باغ گل رز و بسیاری از رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های سرگرم‌کننده است که در ماه‌های گرم برگزار می‌شود. در این قلعه کنسرت و تئاتر در فضای باز نیز اجرا می‌شود.

این قلعه در تمام طول سال باز است و بازدید رایگان از این مکان، این قلعه شگفت‌انگیز را به یکی از محبوب‌ترین تفریحات در لیختن اشتاین تبدیل کرده است.

لیختن اشتاین پایتخت گردشگری جهان

موزه ملی لیختن اشتاین

موزه ملی عالی لیختن اشتاین در وادوز قرار دارد. این جاذبه دولتی در یک مسافرخانه قدیمی قرن پانزدهمی قرار دارد که زمانی توسط ولفگانگ گوته در سال ۱۷۸۸ بازدید شده بود.

نمایشگاه‌‌هایی با تمرکز بر تاریخ به وجود آمدن این کشور، یکی از نکات برجسته لیختن اشتاین پایتخت گردشگری جهان است. حتما بخش سلاح‌ها و هنرهای مذهبی موزه را نیز بررسی کنید. برای دیدن جاذبه‌های بیشتر از گردشگری در جهان، بی‌نظیرترین مکان‌های گردشگری جهان کدامند؟ را بخوانید.

موزه ملی لیختن اشتاین

لذت‌های آشپزی تریزنبرگ

تریزنبرگ در مکانی زیبا در وسط دره آلپ قرار گرفته که تنها شش کیلومتر از پایتخت وادوز فاصله دارد. این دهکده زیبا نه تنها به خاطر مناظر باشکوه و گویش منحصربه‌فردش، بلکه به خاطر جشنواره غذای آن که هر سال از اواسط اکتبر تا پایان نوامبر برگزار می‌شود، شناخته شده است.

مناظر زیبا از کلبه‌های زیبا، هتل‌ها و مسافرخانه‌های کوچک روستا نیز کم نیستند که تریزنبرگ را به مکانی عالی برای گشت‌وگذار در لیختن اشتاین تبدیل می‌کند.

ترزنبرگ

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری گذر از تالاب به دریا، روی پل چوبی کیاشهر را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…