این حرف‌ها را هرگز به مردان نگویید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از اصول خانواده سالم، احترام به همسر است. زیر پا گذاشتن این اصل چه از طرف زن و چه از طرف مرد، پایه‌های خانواده را تضعیف می‌کند.
حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

در هر رابطه‌ای ممکن است بحث و ناراحتی پیش بیاید و در حین دعوا حرف‌هایی ناشایست زده شود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود می‌پردازیم.

حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

در بسیاری از این موقعیت‌ها به دلیل نبود وابستگی عاطفی یا پیوند ضعیف، کلمات چندان اثر نداشته یا حتی اگر ناراحتی هم پیش آید، تنها با تغییراتی در زندگی می‌توان از آن‌ها به‌عنوان تجربه‌ای در زندگی استفاده کرد.

من اگر جای تو بودم این کار را نمی‌کردم

این عبارت علاوه بر این که نوعی کنترل و بازداشتن به‌نظر می‌رسد، بسته به بستر و موقعیتی که در آن گفته شده، حتی می‌تواند تهدیدآمیز نیز باشد.

فقط به این دلیل که شما نمی‌توانید کاری انجام دهید به این معنی نیست که همسرتان نباید این کار را انجام دهد. این به‌طور ناخودآگاه به همسرتان القا می‌کنید که شما به توانایی تصمیم‌گیری او اعتماد ندارید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این اشتباهات زنانه مردان را دلسرد می‌کند سر بزنید.

حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

بی خیال شو، از حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

این عبارت تردید آمیز و معنادار برای نتایجی که شما انتظار دارید، غیر محتمل به‌نظر می‌رسد اما به احتمال زیاد می‌تواند به وجود آورنده یک جنگ بزرگ باشد. همه افراد منحصربه‌فرد هستند و برای انجام کارها وقت می‌گذارند. هر یک از زوجین باید به سبک زندگی دیگران در یک وضعیت عاطفی احترام بگذارند. مهم نیست که چقدر فکر می‌کنید همسرتان غیر منطقی است، بلکه باید روشی مهربان‌تر برای تصدیق احساسات او پیدا کنید.

من اهمیتی نمی‌دهم

حتی اگر علاقه زیادی به آن چه همسرتان می‌گوید ندارید، نباید به او بگویید که برایتان اهمیت ندارد زیرا این کار زیان‌بخش و تحقیرآمیز است. با این رفتار نشان می‌دهید که من به تو اهمیتی نمی‌دهم و ارتباط را قطع می‌کنید و احساس بی‌اهمیت بودن ایجاد می‌کنید.

ببخشید، اما

اگر واقعا عذرخواهی می‌کنید، نباید در آخر با اما همراه باشد. عذرخواهی برای ایجاد معنا نیاز به مالکیت کامل و بدون موارد اضافی دارد. عبارت اما پس از عذرخواهی می‌تواند بهانه‌ای برای همسرتان به‌وجود آورد.

ما باید صحبت کنیم

حتی اگر واقعا به صحبت کردن نیاز دارید، این کار روش خوبی برای شروع نیست. این شیوه صحبت همیشه بدان معنی است که گفت‌وگوی دشواری پیش رو است و احتمالا خوب پیش نخواهد رفت. ترس از ناشناخته و بیم همراه آن، همه چیز را بدتر می‌کند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مردان هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند! سر بزنید.

آرام باش از حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

در میان شرایط پر تنش، گفتن کلمه آرام باش به همسرتان فقط اوضاع را بدتر می‌کند. به توصیه‌های او توجه کنید و از گفتن این اصطلاح به هر قیمتی اجتناب کنید.

ما به کمی فاصله و دوری احتیاج داریم

بعضی اوقات از این جمله برداشت می‌شود که من برای پایان دادن به روابط خود آماده می‌شوم، بنابراین برای ممانعت از برداشت اشتباه، به جای این که آن را به‌صورت نوعی حکم اظهار کنید، در موردش گفت‌وگو کنید.

در حالی که کمی فاصله اغلب می‌تواند یک استراتژی مفید در یک رابطه باشد، درک هر دو شریک در مورد این که برخی زمان‌ها جدا از هم بودن و فاصله می‌تواند مفید باشد، مهم است.

حرف هایی که باعث ناراحتی مردان می شود

پیشنهاد مطالعه: مطلب افراد خوشحال این رازها را به شما نمی‌گویند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. رشیدی

    ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

    جالب واموزنده

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

      ممنون بابت همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۲۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  4. محمد صفری

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۳۶ ق٫ظ

    آموزنده و مفید بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…