بی‌نظیرترین مکان‌های گردشگری جهان کدامند؟

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جهانگردی و توریست یکی از صنعت‌هایی است که همواره پولساز بوده و طرفداران زیادی در کل جهان دارد. در این میان برخی مکان‌ها، پای ثابت مقاصد گردشگری در جهان هستند.
جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان

مقصدهای زیبای گردشگری در جهان بسیار زیاد هستند، اما بعضی از این مکان‌ها جاذبه‌ای جادویی و خاص دارند. با مجله دلتا همراه باشید تا جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان را بشناسید.

پاریس، فرانسه – شهر نورها

پاریس نیازی به معرفی رسمی ندارد. همراه با فرهنگ، معماری، غذا و مد، پایتخت فرانسه به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. فرفورژه‌های مسحورکننده برج ایفل، شانزه لیزه، کلیسای جامع نوتردام، پل‌های روی رود سن، همه و همه زیبایی شگرفی را به وجود آورده‌اند.

ماچو پیچو، پرو

ماچو پیچو یکی از ویرانه‌های کشف‌شده جهان است که باستان‌شناسان و علاقه‌مندان به تاریخ را شگفت‌زده می‌کند. نام دیگر این بنا معبد خورشید است که به دلیل داشتن پنجره‌هایی شهرت دارد که اشعه‌های خورشید را با الگوهای پیچیده وارد معبد می‌کنند. ماچو پیچو در طول سال مملو از جمعیت است، اما زمانی که خودتان آن را تجربه کنید، دوست دارید مدام آنجا را ببینید.

جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان

گراند کانیون

دره گراند کانیون یلوستون، مناظر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. به دلیل وجود آبشارهای زیبا و همچنین صخره‌های صورتی و زردرنگ جذاب، در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. در طول دره چندین نقطه دیدنی وجود دارد. لکه‌های معدنی ناشی از فعالیت آب، رنگ‌های دلپذیری را به سنگ‌های دره داده است که واقعا دیدنی است.

گراند کانیون

نیوزلند – سرزمین ماجراجویی‌ها

در این سرزمین مناظر زیبا و خطوط ساحلی آرام و زیبایی وجود دارد که می‌توانید در کنار آن رانندگی کنید و به صدای موج گوش دهید. این کشور به دلیل فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه و همچنین موزه‌ها، گالری‌های هنری و سایر جاذبه‌های جهانی شهرت دارد.

نیوزلند

کولوسئوم، رم

کولوسئوم یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های رم است و جایی است که بیشترین مبارزات گلادیاتورها در آن انجام می‌شد. امروزه بازیگرانی با لباس گلادیاتور بیرون کولوسئوم ایستاده‌اند و می‌توانید با آن‌ها عکس بگیرید. کولوسئوم گواهی بر نبوغ سازندگان آن است. اگر به مطالبی از این دست علاقه دارید، ۱۰ شهر دیدنی جهان که حتما باید ببینید را بخوانید.

بورا بورا، پلینزی فرانسه

بورا بورا جزیره‌ای رویایی با نهایت زیبایی است. بخشی از این جزیره جادویی تماشایی‌ترین مناظر را دارد. جزیره‌ای استوایی که توسط تالاب آبی شگفت‌انگیز و صخره‌های مرجانی احاطه شده است، بورا بورا به غیر از استراحتگاه‌های پرآب و کنار ساحل، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. چند فعالیت زیر آب نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حیات دریایی مرموز تعامل کنید.

بوربورا

لندن، انگلستان

لندن محل تلاقی دنیای قدیم و جدید است و یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر با جاذبه‌های متعدد از جمله معماری و میراث گردشگری مکانی بی‌نظیر به شمار می‌رود. لندن از دو شهر باستانی تشکیل شده است که اکنون با هم ادغام شده و پایتخت انگلستان را تشکیل می‌دهند. این دو شهر، لندن و وست‌مینستر هستند. لندن در سال بیش از ۱۵.۳ میلیون گردشگر ‌را جذب می‌کند.

جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر از مطالب گردشگری زیر سقف این آسمان‌ها شگفت‌زده شوید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…