چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تحقیقات زیادی برای پیشگیری و کنترل چاقی در دنیا در دست انجام است. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف عسل می‌تواند در لاغری موثر باشد.
ترفند لاغری با عسل

عسل از جمله مواد خوراکی است که برای سلامتی فواید زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کمک به کاهش وزن است. طبق بررسی‌های انجام شده مصرف مناسب عسل در کنار یک رژیم غذایی سالم تاثیر بیشتری بر کاهش وزن دارد. ترفند لاغری با عسل را در مجله دلتا بخوانید.

چرا عسل باعث کاهش وزن می‌شود؟

عسل حاوی مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. مصرف خوراکی عسل منجر به افزایش سطح آنتی‌اکسیدان‌هایی از قبیل ویتامین C، بتاکاروتن، ‌اوریک اسید و گلوتاتیون رداکتاز سرم در افراد سالم می‌شود؛‌ این مواد همان عوامل موجود در چای سبز هستند که موجب کاهش وزن از طریق افزایش گرمایی‌زایی ناشی از غذا می‌شوند. در ادامه با نسخه‌هایی برای لاغری با عسل آشنا می‌شویم.

چگونه با عسل خوردن لاغر شویم؟

چای سبز و عسل برای لاغری

در فنجان چای سبز روزانه خود، یک قاشق چایخوری عسل به همراه نصف قاشق چایخوری دارچین اضافه و میل کنید؛ این کار در کنار رعایت سایر نکات تغذیه‌ای،‌ به کاهش وزن شما، کمک شایانی می‌کند.

لیمو و عسل برای لاغری

یک راه دیگر برای استفاده از عسل جهت کاهش وزن، مصرف نصف قاشق چایخوری از عسل با یک لیوان آب گرم و آب نصف لیمو است که علاوه بر کمک به کاهش وزن برای پاکسازی کبد، درمان کبد چرب و افزایش سطح قدرت سیستم ایمنی نیز بسیار مفید است همچنین این ترکیب معجزه‌آسا برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا نیز بسیار مفید است.

ترکیب سیر و عسل برای لاغری

مصرف سیر خام با یک قاشق چای خوری عسل اول صبح نیز می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند. برای این کار از شب قبل یک حبه سیر را پوست کنده و خرد کنید سپس با یک قاشق عسل مخلوط کنید و صبح به صورت ناشتا آن را مصرف کنید.

قبل خواب عسل بخورید

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که مصرف عسل به طور کلی و به ویژه یک قاشق چایخوری قبل از خواب موجب چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود.

عسل را جایگزین شکر کنید

در یک پژوهش مشخص شد که مصرف شکر باعث افزایش سطح گلوکز و تری‌گلیسرید خون می‌شود و موجب افزایش چربی احشایی و تجمع چربی در بافت کبد می‌شود در حالی که در استفاده متعادل از عسل این موارد گزارش نشده است.

ترکیب سیر و عسل برای لاغری

پیشنهاد مطالعه: مطلب هشدار مراقب خال‎‌های سرطانی باشید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ق٫ظ

  2. فریبا

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۱۵ ب٫ظ

      خوشحالیم که دوست داشتید.🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…