نورپردازی خانه با شمع ؛ایده ای خلاقانه و خاص

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در گذشته های دور زمانی‎که هنوز خبری از برق نبود و تمام فضاها غرق در تاریکی بودند شمع بعنوان عنصر نجات دهنده‎ی زندگی انسان‎ها از تاریکی کشف شد.
نورپردازی خانه با شمع

یکی از نکات مهم و قابل دکوراسیون داخلی توجه به نورپردازی خانه است. نور علاوه بر روشنایی به زیبایی و دلپذیر شدن فضای خانه نیز کمک شایانی می‎کند. به همین منظور بر اساس اهمیت این موضوع در گزارش امروز قصد داریم تا شما را با ترفندی خاص و زیبا برای نورپردازی خانه با شمع آشنا کنیم.

اغلب خانه های ایرانی دارای شومینه است اما به غیر از چند ماه در سال غالبا” از آن استفاده‎ای نمی‎شود و این بخش از خانه فقط به عنوان عنصری تزیینی دیده می‎شود. اما اگر دقت کرده باشید خواهید دید که با استفاده از چند ایده‎ی خلاقانه و جالب مانند نورپردازی خانه با شمع می‎توانید به این فضای خالی حس و حال دیگری ببخشید.

یکی از این راه‎های مفید و خلاقانه‎، استفاده از شمع در شومینه است. در این شیوه می‎توانید با خرید و قراردادن شمع های متناسب با دکوراسیون خانه خود در شومینه های خالی، زیبایی غیر قابل وصفی را ایجاد کنید.

کاربری های دیگر شمع

در گذشته های دور زمانی‎که هنوز خبری از برق نبود و تمام فضاها غرق در تاریکی بودند شمع به عنوان عنصر نجات دهنده‎ی زندگی انسان‎ها از تاریکی کشف شد و از آن زمان تا سال های متمادی برای ایجاد روشنایی و گرما از آن استفاده می‎شد. اما چند سالی است که با متنوع شدن شمع های گوناگون در بازار، عرصه برای استفاده آنها با جنبه های تزیینی بیشتر شده و حال و هوای شاعرانه ای را به خانه ها بخشیده است.

نورپردازی خانه

نورپردازی خانه با شمع در وسایل دکوراتیو

امروزه لوازم و وسایل دکوراتیو در شکل ها و مدل های گوناگون وجود دارد که به راحتی می‎تواند به محلی برای قرار گرفتن شمع ها تبدیل شود. بنابراین با توجه به علاقه و رنگ‎بندی حاکم بر دکوراسیون خانه خود می‎توانید برای خرید این اشیا دکوراتیو اقدام کنید و با قرار دادن شمع در رنگ‎ها و اندازه های مختلف در درون آنها به زیبایی خانه  بیفزایید. شمع ها به شما این امکان را می‎دهند که در صورت نیاز، آنها را روشن کرده و از فضای رومانتیک موجود بهترین استفاده را ببرید.

شمع های عطر آگین و نقش آن در نورپردازی خانه

شمع ها عطرهای گوناگونی دارند و این خصیصه باعث شده که مردم بیش از قبل به استفاده از شمع در منازل خود علاقه مند شوند. شمع های عطرآگین با رایحه های مختلف دربازار موجود است و شما می‎توانید با استفاده از آنها در شومینه خالی اتاق نشیمن‎ علاوه بر ایجاد فضای رومانتیک و استفاده از نور شمع از رایحه دلپذیر آن نیز بهره مند شوید.

شمع های عطر آگین

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری  و دکوراسیون به مجله دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…