۱۰ شهر دیدنی جهان که حتما باید ببینید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعضی شهرها هستند که با وجود اینکه اسم مشهوری ندارند اما جاذبه بی‌نظیری برای گردشگری به شمار می‌روند. شما دوست دارید به کدام یک از این شهر‌ها سفر کنید؟
۱۰ شهر دیدنی و زیبا برای تفریح

در حالی که بازدید از شهرهای شلوغ بسیار پرطرفدار است، شهر‌های کوچک می‌توانند احساس آرامش بیشتر و جذابیت غیرقابل مقایسه‌ای داشته باشند. در اینجا به معرفی ۱۰ شهر دیدنی و زیبا برای تفریح و گردشگری می پردازیم. با مجله دلتا همراه باشید.

سیدی بو سعید، تونس

سیدی‌بو‌سعید در تونس واقع شده‌است و بر فراز صخره‌ای شیب‌دار مشرف به دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر علاوه بر مناظر خیره‌کننده‌اش، دارای خیابان‌های سنگ‌فرش شده با مغازه‌ها، کافه‌ها و بازارهای هنری است.

آلبروبلو، ایتالیا

آلبروبلو، واقع در پولیای ایتالیا، به خاطر خانه‌های سنگ آهکی خود که به عنوان میراث جهانی یونسکو حفظ شده‌ و مشهور است. این مکان یکی از ۱۰ شهر دیدنی و زیبا برای تفریح و گردشگری است.

آلبروبلو

آنسی، فرانسه

در شهر قدیمی آنسی، فرانسه، خانه‌ها و کافه‌هایی که در کنار دریاچه‌ای دوست‌داشتنی قرار گرفته‌اند، از مسافران استقبال می‌کنند. شما می‌توانید در این شهر در یکی ازغذاخوری‌های فضای باز آن وقت بگذرانید، در کنار آب دوچرخه‌سواری کنید یا از مکان‌های تاریخی آن دیدن کنید.

آنسی ۱۰ شهر دیدنی و زیبا برای تفریح

سدونا، آریزونا

سدونا، آریزونا، اغلب به دلیل طیف وسیعی از صخره‌های قرمز رنگ، در فهرست بهترین شهرهای کوچک آمریکا قرار می‌گیرد.

پوزیتانو، ایتالیا

شهر ساحلی پوزیتانوی ایتالیا مقصد مورد علاقه افراد مشهور است. این شهر مسافران را با ترکیب رنگ‌های زیبای خود شگفت‌زده می‌کند، زیرا در این شهر دیدنی خانه‌های سفید، صورتی و زرد با آب‌های آبی مدیترانه ترکیب می‌شوند. در سفر به این شهر می‌توانید در پله‌های متعدد آن قدم بزنید و از مناظر لذت ببرید.

پوزیتانو

هوی‌آن، ویتنام

شهر باستانی هوی‌آن در مرکز استان قانگ نام ویتنام و در نزدیکی دهانه رودخانه Thu Bồn واقع شده‌است. خانه‌های تجاری ژاپنی، معابد چینی و انبارهای چای باستانی حفظ‌ شده، به جایگاه آن به عنوان میراث جهانی یونسکو کمک کرده‌است.

دینان، فرانسه

دینان یک شهر دیواری زیبا در بریتانی فرانسه و مشرف به رودخانه رنس است. در این شهر به تماشای خانه‌های نیمه چوبی و خیابان‌های عجیب‌وغریب مملو از گالری‌های هنری و مغازه‌های صنایع دستی بروید و لذت ببرید.

دینان فرانسه ۱۰ شهر دیدنی و زیبا برای تفریح

بلد، اسلوونی

شهر تفریحی بلد در اسلوونی به خاطر مناظر خیره‌کننده‌اش معروف است. اطراف آن توسط یک دریاچه سبز زمردی احاطه شده‌است. نقاط برجسته بلد شامل کلیسای واقع در جزیره، قلعه قرون وسطایی بر روی صخره و قله‌های آلپ جولیان است.

تنبی، ولز

در شهر ساحلی تنبی در جنوب ولز، بازدیدکنندگان می‌توانند از سواحل بکر و خیابان‌های سنگفرش شده که پر از رستوران‌، مغازه‌ و کافه‌ است لذت ببرند. برای دیدن مقصدهای خاص گردشگری، ۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت را بخوانید.

تنبی

تلوراید، کلرادو

تلوراید، کلرادو، به خاطر مناظر خیره‌کننده کوه‌های راکی ​​و همچنین زمین‌های اسکی چالش برانگیزش مشهور است. با پرسه در این شهر ویترین‌های ویکتوریایی، رویدادها و جشنواره‌های موسیقی هیجان‌انگیز را خواهید دید.

تلوراید

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهترین شهرها برای قدم زدن را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. پوراحمد

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ

    بسیارعالی ممنون ازشما

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۱۶ ب٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما در مجله🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…