۳ مقصد عجیب و غریب برای مسافرت

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه موافق هستند که هیچ کشور دیگری مانند کره شمالی روی زمین وجود ندارد. مخفی‌ترین ملت در جهان که شهروندان خود را از دنیای خارج دور نگه می‌دارد. تمام چیزهایی که در مورد آن می‌دانیم آن‌قدر عجیب است که ذهنتان را به هم می‌ریزد.
سه شهر عجیب و غریب برای مسافرت

ممکن است هر چیزی در مورد حقایق تصادفی و چیزهای بی‌اهمیت، به‌خصوص وقتی که مربوط به سفر باشد، برای شما اهمیت پیدا کند. همه این کشورها چیزهای جالبی دارند که آن‌ها را به مقاصد سفری منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. این به معنای چیزهایی است که مختص آن‌هاست و بسیاری از کشورهای دیگر آن را به اشتراک نمی‌گذارند. با مجله دلتا همراه باشید تا سه شهر عجیب و غریب برای مسافرت را بشناسید.

کره شمالی

قبلا فقط یک کره وجود داشت. این کشور در سال ۱۹۱۰ ضمیمه ژاپن شد و تا پایان جنگ جهانی دوم تحت سلطه ژاپن باقی ماند. پس از تسلیم ژاپن، کره به کره شمالی که توسط روسیه و جمهوری کره به وجود آمده بود و کره جنوبی (تحت کنترل ایالات متحده آمریکا) تقسیم شد.

اولین رئیس‌جمهور کره شمالی، رابطه مردم خود را از نظر اقتصادی و دیپلماتیک با سایر نقاط جهان به بهانه اتکا به خود قطع کرد. مجموعه‌ای از مدل‌های موی تأییدشده برای مردان و زنان، برنامه‌های کنترل‌شده دولتی و قطع برق در شب تا هر چیز دولتی در این کشور وجود دارد. کره شمالی برای بسیاری واقعی به نظر نمی‌رسد.

ما می‌دانیم که اکثریت جمعیت دچار سوءتغذیه هستند و به غذا دسترسی ندارند. آزادی در مورد هیچ چیزی وجود ندارد و مجازات‌ها وحشیانه است. همه تحت نظر هستند و هرگونه رفتار خرابکارانه به مقامات گزارش می‌شود.

کره شمالی

روسیه

روسیه به دلایل مختلفی در فهرست مقاصد منحصربه‌فرد دنیا جای می‌گیرد. این کشور از نظر جغرافیایی بزرگ‌ترین کشور جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد. روسیه با ۱۱ منطقه زمانی، تنها کشور در جهان است که بیشترین توالی زمانی متفاوت را دارد.

طولانی‌ترین راه‌آهن جهان

روسیه دارای طولانی‌ترین راه‌آهن در جهان است، راه‌آهن ترانس سیبری. این کشور عمیق‌ترین دریاچه جهان (بایکال) را در خود جای داده است و میزانی از پایین‌ترین دماها را در خارج از قطب شمال و جنوب ثبت کرده است.

تاریخ روسیه غنی و اغلب پرتلاطم و مملو از خونریزی و مرگ است. اگرچه به اندازه کره شمالی افراطی نیست، اما مکان آسانی برای سفر نیست. برای دیدن مطالب جالب گردشگری در جهان، بهترین شهرها برای قدم زدن را بخوانید.

سه شهر عجیب و غریب برای مسافرت

شهر واتیکان

شهر واتیکان احتمالا یکی از سه شهر عجیب و غریب برای مسافرت است. اینجا یک کشور در رم است و کوچک‌ترین کشور مستقل جهان از لحاظ اندازه و جمعیت به شمار می‌رود. واتیکان یک سلطنت مطلق است. این حکومت منحصر به کلیسای کاتولیک است و یک ارتش به طور انحصاری از نگهبانان سوئیس در آن وجود دارد. واتیکان همچنین تنها کشور به عنوان میراث جهانی یونسکو را به خود اختصاص داده است.

یک گذرگاه مخفی بین واتیکان و قصر سنت آنجلو وجود دارد که چندین پاپ برای فرار از آن استفاده می‌کردند. اتحاد ایتالیا حکومت سکولار پاپ را به پایان رساند و با پاپ تعامل نکردند.

واتیکان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری تنها جنگل هیرکانی تهران کجاست؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۰۴ ق٫ظ

    آموزنده و مفید بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۲۱ ق٫ظ

      ممنونم از لطف و همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…