این نشانه‌ها می‌گوید همسرتان شما را دوست ندارد

۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نشانه‌هایی وجود داشته باشد که شوهر شما عاشق شما نیست، اما تا زمانی که با او درباره این موضوع صحبت نکنید، نمی‌توانید مطمئن باشید.
نشانه های عدم علاقه مردان

عدم علاقه مردان به زنان می‌تواند نشانه‌های مختلفی داشته باشد. البته نباید با دیدن یا احساس کردن برخی از این نشانه‌ها به سرعت عدم علاقه مردان را نتیجه‌گیری کرد. اما استمرار بخش زیادی از این نشانه‌ها در طول زمان می‌تواند برای زنان زنگ هشدار باشد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نشانه های عدم علاقه مردان می‌پردازیم.

نشانه های عدم علاقه مردان

اگر فکر می‌کنید مرد زندگی شما دوست‌تان ندارند و مدتی است این احساس در شما به‌وجود آمده، احتمالا نشانه این است که چیزی در رابطه شما تغییر کرده است.

اصرار برای تغییر ظاهر

اگر مردی که با او در رابطه هستید اصرار دارد که ظاهر خود را تغییر دهید و شما را وادار می‌کند تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست. مرد زندگی شما باید ظاهر شما را همانگونه که هست بپذیرد.

نادیده گرفتن رویاها از نشانه های عدم علاقه مردان

اگر هر زمان که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و عکس العملی منفی از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید. برای اینکه روابط عاطفی بهتری را داشته باشید به مطلب جذاب‌ترین زنان از دید مردان سر بزنید.

نشانه های عدم علاقه مردان

برای حریم خصوصی شما احترام قائل نیست

اعتماد، مهم‌ترین بخش یک رابطه عاطفی است. شاید جذابیت فیزیکی اوست که شما را به سمتش جلب می‌کند اما در بلند مدت، اگر اعتمادی در کار نباشد، رابطه شما نیز دوامی نخواهد داشت. برخی از زوج ها عادت دارند که گوشی یکدیگر را چک کنند. اگر این کار بدون اجازه صورت گیرد، اشتباه محض است. بنابراین اگر شریک زندگی‌تان به شما اعتماد ندارد و به حریم خصوصی‌تان تجاوز می‌کند، رابطه شما با او از پایه و اساس اشتباه است.

در حضور دیگران شما را سرزنش می‌کند

هیچ رابطه‌ای نیست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید، بنابراین زمان‌هایی در رابطه عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف‌ها و رفتارهای طرف مقابل از کوره در می‌روید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر می‌برید، باید خودتان را کنترل کنید و تا زمان تنهایی تظاهر کنید که با شریک زندگی‌تان رابطه خوبی دارید. اگر مرد زندگی شما اینگونه نیست و در مقابل دیگران رفتار زشتی با شما دارد، مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد، حسی که لایق آن نبوده و نیستید.

اولویت نداشتن از نشانه های عدم علاقه مردان

ممکن است در دوره‌ای از زندگی، شما اولویت اول مرد زندگی‌تان نباشید، به‌عنوان مثال او مجبور شود که در دوره‌ای زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند یا برای کارش وقت بیشتری بگذارد. اما اگر این رفتار همیشگی شود، به‌عنوان مثال او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد، بدانید که انتخاب اول او نیستید. اگر چه شما نمی‌توانید هر روز در اولویت برنامه‌های او باشید اما در کل باید این حس را در شما ایجاد کند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی او هستید، نه دائما آخرین انتخاب او. بنابراین اگر حس نمی‌کنید که پادشاه زندگی او هستید، وقت آن است که در انتخاب‌تان تجدید نظر کنید.

رابطه با شما را پنهان می‌کند

هرکسی به نوعی با فرد مورد علاقه‌اش برخورد می‌کند. ممکن است مرد مورد علاقه شما دست شما را بگیرد و شما را به همه دوستان و اعضای خانواده‌اش معرفی کند یا حتی شما را از آن‌ها پنهان کند. اگر طرف مقابل‌تان جزو دسته دوم است، باید به احساس او در رابطه شک کنید. باید دلیل پنهان کاری‌اش را بپرسید.

نشانه های عدم علاقه مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه با خیانت کنار بیاییم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۶:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…