۳ سبک قدیمی دکوراسیون آشپزخانه که از مد افتاده‌اند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با دانستن سبک‌های دکوراسیون قدیمی آشپزخانه می‌توانید چیدمان آشپزخانه خود را به‌روز کرده و از مدل‌های جدیدی که طراحان هر ساله ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

آشپزخانه قسمت مهمی از خانه است که بسیاری از طراحان دکوراسیون آن را قلب خانه می‌دانند؛ به همین دلیل است که چیدمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند دکوراسیون کل خانه را تحت تاثیر قرار دهد. دکوراسیون قدیمی آشپزخانه باعث می‌شود که آشپزخانه شما ازمدافتاده به نظر برسد و این‌گونه آشپزخانه که قلب تپنده خانه است به مکانی کسل‌کننده تبدیل شود. دلتامگ چند دکوراسیون ازمدافتاده را به شما معرفی می‌کند که دیگر هرگز به سراغ آن‌ها نروید.

سبک‌های دکوراسیون قدیمی آشپزخانه

هر سبک دکوراسیونی که رایج می‌شود تنها برای دوره‌ای کوتاه ‌ترند می‌شود و بعد از مدتی از مد می‌افتد. برای اینکه آشپزخانه‌های شیک و مدرن داشته باشید تنها کافی است چند نکته را رعایت کنید و به سراغ چند سبک قدیمی در آشپزخانه نروید.

دکوراسیون قدیمی آشپزخانه

استندهای قابلمه چوبی و فلزی

پایه قابلمه که در طرح‌ها و شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد و با نام استندهای قابلمه هم شناخته می‌شود، وسیله‌ای است که در گذشته بسیار رایج بود. تقریبا در هر خانه‌ای می‌توانستید یک استند چوبی یا فلزی را در گوشه‌ای از آشپزخانه مشاهده کنید؛ اما این استندها ظاهر نازیبایی به آشپزخانه می‌دادند. به همین دلیل امروزه در لیست دکوراسیون قدیمی آشپزخانه قرار می‌گیرند و بهتر است اگر جای کافی دارید به‌جای آن قابلمه‌ها را در کابینت‌ها قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  اگر برای بازسازی خانه هزینه کافی ندارید، این کارها را انجام دهید

دکوراسیون قدیمی

قراردادن وسایل برقی روی میز آشپزخانه

در گذشته بسیار مد بود که وسایل برقی را در بالای کابینت‌ها یا روی میز آشپزخانه می‌چیدند. اما این کار آشپزخانه را بسیار شلوغ و نامرتب نشان می‌داد. این کار حتی فضای آشپزخانه را بی‌دلیل پر می‌کند و بسیار هم جلوی دست‌وپای خانم خانه را می‌گیرد. به‌جای چیدن این همه وسیله برقی و بلااستفاده روی میز، بهتر است فضای آشپزخانه را خلوت کنید و همه وسایل را درون کابینت‌ها قرار دهید.

دکوراسیون قدیمی

کابینت‌های رنگی و لوکس

بهترین کار برای مدرن کردن دکوراسیون قدیمی آشپزخانه همرنگ کردن وسایل دکوراتیو و کاربردی با رنگ کابینت‌های آشپزخانه است. اگر قصد استفاده از رنگ سفید برای کابینت‌هایتان را دارید بهتر است آن را حتما در ترکیب با رنگ‌های دیگر به کار ببرید. همچنین اگر قصد ندارید خیلی زود از رنگ کابینت‌هایتان خسته شوید به‌هیچ‌عنوان از رنگ‌های قرمز، سبز، زرد و… استفاده نکنید. این رنگ‌ها به‌سرعت از مد می‌افتند و شما را خسته و دل‌زده خواهند کرد. رنگ‌های خنثی در ترکیب با سایر رنگ‌ها برای کابینت‌ها بهترین انتخاب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

اصول فنگ شویی در دکوراسیون خانه

فنگ شویی یک فلسفه و هنر باستانی چینی است که بر تعادل و هماهنگی انرژی در فضا تمرکز دارد. ای…