۵ سبک جدید دکوراسیون آشپزخانه سال ۲۰۱۹

۱
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. دکوراسیون آشپزخانه نیز باید به‌گونه‌ای طراحی شود که از تمام فضا استفاده شود تا افراد خانه در آن احساس خوشایندی داشته باشند.
آشپزخانه مدرن

با آغاز سال جدید، شرکت‌های بزرگ طراحی و طراحان داخلی معروف، سبک‌ها و مدل‌های جدید طراحی های خود را معرفی می کنند. این سبک‌ها و مدل‌ها می‌تواند شامل رنگ سال، مدل روشنایی و سبک دکوراسیون آشپزخانه و قسمت‌های مختلف خانه باشد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از مجله قرمز؛ در سال ۲۰۱۹ نیز طبق روال هر سال، این مدل‌ها معرفی شده‌اند و چیزی که در آن‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند کاربردی  و متنوع شدن سبک‌های جدید است. پس اگر قصد طراحی دکوراسیون خانه جدید دارید یا تصمیم گرفته‌اید دکوراسیون آشپزخانه منزل خود را تغییر دهید در این بخش جدیدترین سبک‌ها و مدل‌ها را برای این کار بشناسید تا یک طراحی به روز و زیبا را به آشپزخانه خود هدیه کنید.

دیوارهای سرامیکی تا سقف در دکور آشپزخانه

دیوارهای سرامیکی تا سقف

نصب دیوارهای آجری و سرامیکی در آشپزخانه مدتی است که رایج شده است. اما با توجه به پیش بینی‌های طراحان در شرکت Houzz این سبک احتمالا” در سال ۲۰۱۹ محبوب و پرطرفدار می‎شود. سبک جدید این مدل که امسال مد روز خواهد بود دیوارهای سرامیکی کشیده شده تا سقف هستند و قفط قسمت بین کابینت‌ها و بالای کانتر را شامل نمی‌شوند. پس اگر دیواری در آشپزخانه دارید که تا سقف خالی است (مانند آن چه که در تصویر می‌بینید) می‌توانید برای جلوه بیشتر، آن را تا سقف با سرامیک‌های کوچک رنگی و حتی آجرهای تزئینی بپوشانید و آشپزخانه‌ای مد روز و جذاب داشته باشید.

جدا کننده های فضا از جنس شیشه و فلز

تقسیم کننده شیشه ای

شرکت Houzz با تایید این که دیوارها و جداکننده‌های از جنس شیشه و فلز چند سال است که در طراحی داخلی رایج شده و برای حمام و دستشویی و ورودی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند اعلام کرده است، از سال ۲۰۱۹ می‌توانید از این جداکننده‌ها در قسمت‌های داخلی منزل از جمله آشپزخانه نیز استفاده کنید. می‌توانید با یک دیوار شیشه‌ای، فضای آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا کرده تا بوی غذا و صدا آزار دهنده نباشند. علاوه بر این نمای زیبایی که این تقسیم کننده‌ها به وجود می‌آورند حالتی مدرن و جذاب به دکوراسیون خانه شما خواهند داد و ضمن ارتباط با هم ، فضاها مستقل از هم خواهند بود.

 رنگ‌های تیره و متفاوت برای دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های تیره

همه کارشناسان و طراحان با تجربه روی این مورد اتفاق نظر دارند که رنگ‌های تیره و متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه برای سال ۲۰۱۹ محبوب و پرطرفدار خواهند بود. این روزها که رنگ‌های خاکستری روشن و سفید و کرم کمتر مورد استفاده قرار می‎گیرد و رنگ‌هایی که ظاهری متفاوت به آشپزخانه آن‌ها می دهد بیشتر متقاضی دارد، رنگ‌های تیره مثل مشکی و سرمه‌ای در سال جدید برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار شیک وزیبا خواهند بود، به خصوص اگر از رنگ سرمه‌ای در زمینه و به همراه لوازم تزئینی به رنگ طلایی استفاده  و ترکیبی زیبا و ایده آل ساخته شود. البته برای جلوگیری از تیره و تاریک شدن فضای آشپزخانه توصیه می‌شود در استفاده از رنگ‌های تیره زیاده روی نکنید.

استفاده از نیمکت به جای صندلی در دکوراسیون آشپزخانه

nimkat dar ashpaz khane 1 5 سبک جدید دکوراسیون آشپزخانه سال 2019

هر آشپزخانه‌ای به میز و تعدادی صندلی نیاز دارد تا افراد خانواده و مهمانان بتوانند دور هم بنشینند و غذا صرف کنند. اما جمع و جور کردن تعداد زیادی صندلی دور میز و مرتب نگه داشتن آن‌ها دردسر زیادی دارد. طبق نظر کارشناسان این سبک از دکوراسیون برای آشپزخانه، قدیمی شده است. می‌توانید برای به روز کردن فضای آشپزخانه و اتاق ناهارخوری  به جای میز و صندلی از میز و نیمکت استفاده کنید. این کار مزایای زیادی دارد از جمله این که هدر رفت فضا را به حداقل می‌رساند و افراد بیشتری می‌توانند با دورهم بودن، فضایی صمیمی خلق کنند. از طرف دیگر هزینه این نیمکت‌ها و دردسر مرتب نگه داشتن آن‌ها خیلی کمتر از صندلی است.

کابینت‌های صورتی برای دکوراسیون آشپزخانه

کابینت صورتی

رنگ کابینت‌ها تاثیری چشمگیر در دکوراسیون آشپزخانه دارند و باید این رنگ را با دقت و متناسب با مد روز انتخاب کنید. اگر در پی رنگ جدید و متفاوت برای کابینت‌های آشپزخانه  هستید و رنگ‌های تیره مورد علاقه شما نیستند رنگ صورتی پیشنهاد ما به شما است. کارشناسان طراحی، نوع خاصی از صورتی برای سال ۲۰۱۹ معرفی کرده‌اند که به رنگ گلی هم معروف است و حالتی خنثی و مدرن دارد. در نتیجه هم علاقمندان به رنگ‌های شاد و زیبا و هم دوستداران رنگ‌های مدرن و کلاسیک را راضی نگه خواهد داشت. این رنگ حسی آرامش بخش دارد و با رنگ‌های شاد و روشن هم ترکیبی عالی ایجاد و آشپزخانه شما را از تاریکی و دلگیری خارج می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۹ در ۷:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…