جذاب‌ترین زنان از دید مردان

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درست است که مردان با چشمشان عاشق می‌شوند اما مردان برای آنکه جذب یک زن شوند دوست دارند که همسرشان ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد.
جذاب‌ترین زنان از دید مردان

اکثر مردان جذب زنی می‌شوند که با او سه چیز به‌دست آورند: در درجه اول لذت، درجه دوم آرامش و در درجه سوم پیشرفت است. از لذت آرامش به‌دست می‌آید و با رسیدن به آرامش می‌توان راه‌های پیشرفت را هموار کرد. در این مطلب از دلتامگ به این سوال پاسخ می‌دهیم که جذاب‌ترین زنان از دید مردان کدامند؟

جذاب‌ترین زنان از دید مردان؟

هر رابطه زناشویی روزهای اول با شور و حرارت زیادی همراه است که باگذشت زمان کم‌کم این اشتیاق خاموش می‌شود اما شاید بپرسید که چه اتفاقی می‌افتد که برخی از زوج ها آن شور و حرارت قبل را ندارند؟

پایه و همراه بودن از ویژگی زنانی که مردان خوششان می آید

  • یکی از مسائلی که زن را برای مرد جذاب می‌کند پایه و همراه نبودن در شرایط مختلف با همسر است. یک زن جذاب و دوست‌داشتنی سعی می‌کند در هر شرایطی همراه همسرش باشد و به قولی او را تنها نگذارد. زن پایه باید این‌گونه باشد:وقتی همسرش در حال تماشای فیلمی است مدام در آشپزخانه مشغول کار کردن نباشد و جلوی چشم شوهرش مثل کوزت کار نکند بلکه کار خانه را تعطیل کند و چند لحظه‌ای در کنار همسرش بنشیند و با یکدیگر فیلم نگاه کنند.
  • برای مهمانی و یا مسافرت رفتن هزار بار نگوید: حوصله ندارم. شما دیگر تنها نیستید، نباید تنها شرایط خودتان را در نظر بگیرید. به خاطر همسرتان به مسافرت و مهمانی بروید و در بازی‌ها و هیجانات، همسرتان را همراهی کنید. مثل یک رفیق پایه شوهرتان باشید.

جذاب‌ترین زنان از دید مردان

شاداب و خندان

مردها دوست دارند که همسرشان را شاداب ببینند چه از نظر درونی و چه از نظر ظاهری. زنی که همیشه اخم می‌کند و ظاهری جدی دارد نشان می‌دهد که ازنظر درونی از شادابی چندانی برخوردار نیست. همچنین ظاهر ژولیده و نامرتب هم چندان برای مردان خوشایند نیست لذا آراستگی خودتان را در هر حالتی حفظ کنید. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب هشدار، ازدواج سفید در کمین جوانان است سر بزنید.

مطلب پیشنهادی:  رفتار خشونت آمیز والدین چه تاثیری در تربیت فرزندان دارد؟

احساس خوب به خود داشتن از ویژگی زنانی که مردان خوششان می آید

زن محبوب مردان زنی است که احساسات مثبتی نسبت به خودش داشته باشد. وقتی زنی نسبت به‌ظاهر خودش احساس خوبی ندارد و مدام زشتی‌های خودش را مقابل همسرش به زبان می‌آورد چگونه می‌توان انتظار داشت که همسرش او را دوست داشته باشد لذا از دیدن خودتان لذت ببرید و خودتان را دوست داشته باشید.

زن‌ باشید

حتما شنیده‌اید از زنانی که به خود می‌بالند و می‌گویند ما هزارتا مرد رو حریف می‌شویم یا ما خودمان یک‌پا مرد هستیم. اما باید بدانید مردان به‌هیچ‌وجه جذب چنین زنانی نمی‌شوند. زنانی که به‌تنهایی به سفر می‌روند و کارهای خطرناک و مردانه انجام می‌دهند از دید مردان جذاب نیستند و ازنظر مردان زن باید لطافت و ظرافت زنانگی اش را حفظ کند و در برخی مواقع حتی مردان دوست دارند که زنان خودشان را به آن‌ها نیازمند نشان دهند.

یک نظر

  1. ن،ا

    17 مهر 1402 در 10:42 ب.ظ

    خیلی مطلب درست ومنطقی ای بود،بویژه قسمت زن بودن،من یه مردم وواقعااززنی که کارای مردونه میکنه وحشت دارم،منتهی اینو هم توضیح میدادین که مردی که واقعا زنشو دوست داره اونو وقتی پیش خودشه دوست داره آراسته ببینه،ممکنه خانمها برعکس عمل کنن وبهترین حالتشون موقعی بیرون میرن باشه،مرد زمانی شما رادوست داره که بدونه آراسته ترین حالت زن برای خودشه،واین میتونه آزمونی باشه برای اینکه مردتون چقد بهتون علاقه داره،مطمئن باشین اگه مردتون دوست داره جلو مردم بهتون پزبده یه فکری به حال خودتون بکنین،این مرد خطرناکه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

خشم والدین چه تأثیری بر کودکان دارد؟

عصبانیت و خشم والدین می تواند تأثیرات شدیدی بر فرزندان داشته باشد. گاهی اوقات، والدین خشم …