چگونه سفری ارزان داشته باشیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سفر به خارج از کشور با رعایت این نکات صرفه‌جویی، پول بیشتری ذخیره کنید. اگر برنامه سفر به خارج دارید این مطلب برای شماست!
چند هزینه اضافی سفر

هزینه سفر بالاست حتی اگر بخواهید با کمترین امکانات به سفر بروید باز هم هزینه‌هایی وجود دارد. امروزه مسافران برای اینکه بتوانند هزینه سفر را تا حدودی کم کنند، سعی‌ می‌کنند در قالب تورهای مسافرتی به سفر بروند. در ادامه با چند هزینه اضافی سفر که مسافران باهوش همیشه از آن دوری‌ می‌کنند آشنا شوید. با مجله دلتا همراه باشید.

چند هزینه اضافی سفر

چمدان خود را قبل از راه افتادن، وزن کنید

این نکته به‌خصوص وقتی با یک خط هوایی ارزان‌تر سفر می‌کنید، مهم است. بسیاری از خطوط هوایی ارزان، محدودیت برای وزن چمدان‌های شما دارند.

استفاده از کارت‌های اعتباری

از کارت‌های اعتباری ایرلاین‌های معتبری که با آن‌ها پرواز‌ می‌کنید، استفاده کنید. بیشتر کارت‌های اعتباری خطوط هوایی، بررسی رایگان چمدان، چک کردن سریع‌تر و دیگر مزایا را ارائه‌ می‌دهند.

برای بچه‌ها، خوراکی همراه داشته باشید

تا وقتی فرزند شما بسیار گرسنه نیست و بسته مواد غذایی شما کاملا تخلیه نشده، سراغ غذای هواپیما نروید.

 بلیت لحظه آخری نخرید!

رزرو کردن بلیت در دقایق آخر یکی از بدترین اشتباهاتی است که‌ می‌توانید انجام دهید. این کار‌ می‌تواند به شما حداقل ۵۲۹ دلار هزینه اضافی وارد کند.

چند هزینه اضافی سفر

تا وقتی به گیت بروید، برای انتخاب نوع پرواز صبر کنید

برای انتخاب نوع صندلی خود، از قبل پرداخت تصمیم‌گیری نکنید. به‌جای آن از فردی که در پیشخان است بخواهید تا شما را در نقطه بهتری قرار دهد.

اگر به تاکسی نیاز ندارید، تاکسی نگیرید

هتل‌ها معمولا خدمات سریعی، برای هتل تا فرودگاه و یا برای هتل تا مرکز شهر و یا هر دو دارند.

در مورد قانون WiFi هتل خود سوال کنید

مطمئن شوید که هتل شما WiFi رایگان ارائه‌ می‌دهد. اگر اینطور نیست، ممکن است استفاده از اینترنت تلفن خودتان گران‌تر از اینترنت هتل باشد.

قبل از شروع سفر، بیمه مسافرتی تهیه کنید

مسافران باهوش که به مناطق دورافتاده‌ می‌روند باید بیمه مسافرتی خریداری کنند تا اگر بستری شدند، به خوبی از آن‌ها نگهداری شود.

در هنگام رزرو اتاق، از خدمات اتاق و هتل مطلع شوید

مطمئن شوید بطری آبی که در میز کنار تخت شماست، پیش از آنکه یک قلپ از آن را بنوشید، جزو مکمل‌های اتاق است.

انواع خدمات هتل‌ها

بسیاری از ما هنگام رزرو هتل اصطلاحاتی به چشم‌مان‌ می‌خورد که از آن‌ها سر در نمی‌آوریم و اگر درباره‌شان بدانیم، انتخاب بهتری خواهیم داشت و هتلی مناسب با طول و برنامه‌ریزی سفرمان رزرو‌ می‌کنیم.

سفر کم هزینه

برای صبحانه بیرون بروید و برای شام بمانید

تقریبا ۶۳ درصد هتل‌ها، صبحانه را به صورت مکمل ارائه‌ می‌دهند. اما اگر صبحانه همراه با اقامت شما وجود نداشت، از پرداخت هزینه برای صبحانه در هتل‌ها دوری کنید. از سوی دیگر، بسیاری از هتل‌ها، شام خوبی ارائه‌ می‌دهند زیرا رستوران‌های زیادی در اطرافشان وجود دارد.

تبدیل پول را در بانک انجام دهید

اگر شما در سفر بین‌المللی هستید، برای پول به بانک و یا دستگاه خودپرداز در همان کشور مراجعه کنید و به صرافی موجود در فرودگاه مراجعه نکنید، زیرا آن‌ها معمولا پول بیشتری از شما‌ می‌گیرند.

به راحتی انعام ندهید

پرداخت انعام به خدمه یکی از چند هزینه اضافی سفر است که اجباری به نظر‌ می‌رسد اما بیشتر مردم نمی‌دانند که‌ می‌توانند با خدمات مشتران در پایان سفر صحبت کنند تا مقدار انعام را تنظیم کنند. برای دیدن مطالب گردشگری، زیباترین نقاط تهران در پاییز را بخوانید.

سفر ارزان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری برای شبگردی در رامسر کجا برویم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…