استفاده از این وسایل اتاق پذیرایی را بزرگ‌تر نشان می‌دهد!

دیدگاه‌ها برای استفاده از این وسایل اتاق پذیرایی را بزرگ‌تر نشان می‌دهد! بسته هستند
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما هم یک پذیرایی کوچک دارید که به دنبال راهکارهایی برای بزرگ‌تر و زیباتر شدن پذیرایی خانه خود هستید، ما در این مطلب، ایده‌های جذابی برای شما داریم.
چیدمان پذیرایی کوچک

بیشترین سوالی که افراد هنگام خرید وسایل می‌پرسند این است که، برای پذیرایی کوچک چه نوع مبلمان و لوازم دکوری باید خریداری کنیم تا متراژ خانه ما بزرگ‌تر نشان داده‌شود. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا به بیان نکات چیدمان پذیرایی کوچک بپردازیم.

نکات چیدمان پذیرایی کوچک

با توجه به اینکه در پذیرایی‌های کوچک، معمولا فضای کافی برای تمام وسایل و لوازم وجود ندارد. بنابراین نحوه چیدمان مناسب و به‌کاربردن اصول صحیح دکوراسیون، بسیار مهم است.

مبلمان دسته‌دار از نکات چیدمان پذیرایی کوچک

مبلمان بزرگ، فضای زیادی را در پذیرایی می‌گیرند. پیدا کردن یک دست مبل کوچک مهم است. مبلی که هم برای افراد بزرگسال هم برای بچه‌ها مناسب باشد. مبلمان دسته‌دار کوچک و با پارچه گل‌دار روشن هم اتاق را بزرگ‌تر می‌کند و هم آن را روشن‌تر نشان می‌دهد.

استفاد9 از رنگ سفید برای دیوار

استفاده از رنگ سفید برای دیوارها

تمام دیوارهای پذیرایی و اتاق‌هایتان را سفید کنید. رنگ سفید شاید از یک جهت خسته‌کننده بنظر برسد ولی فضای کوچک را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. اگر رنگ دیوارهای خانه شما سفید است، از لوازم دکوری سفید و مشکی استفاده نکنید چون ممکن است روشنایی اتاق را کم کند.

استفاده از روشنایی و چراغ‌های متفاوت و زیبا

با توجه به اینکه فضای پذیرایی کوچک است سعی کنید از آباژور یا وسایل روشنایی که قسمتی از فضا را محدود می‌کنند، استفاده نکنید. می‌توانید برای جایگزینی این وسایل از چراغ‌های سقفی یا دیوارکوب استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  بدون بخاری اتاق خواب خود را گرم کنید

استفاده از فرش بزرگ برای خانه

استفاده از قالیچه و فرش‌های بزرگ‌تر

یک فرش بزرگ از نظر بصری باعث می‌شود کف پذیرایی تفکیک شود و با ایجاد خطای دید فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. برای این کار می‌توانید از فرش‌هایی مثل فرش نقش برجسته در پذیرایی به‌کار ببرید.

شلف‌ها، ارمغان زیبایی و نظم در یک پذیرایی کوچک

یک پذیرایی کوچک قابلیت نظم پذیری خوبی ندارد. اگر خانه شما یک پذیرایی کوچک دارد، استفاده از شلف‌های دیواری، علاوه بر زیبایی به آن نظم می‌دهد. در مورد استفاده از انواع شلف‌ها و جایی که آن‌ها را نصب می‌کنید به تناسب و تعادل وسایل دقت کنید. رنگ، ابعاد و محل تمام مبلمان و وسایل دکوری در یک پذیرایی کوچک، اهمیت خاصی دارد.

پیشنهاد مطالعه: وسایلی که دیگر برای دکور منزل مد نیستند!
نظرات بسته شده است
بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…