برای شبگردی در رامسر کجا برویم؟

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وقتی وارد استان مازندران می‌شوید به شهری می‌رسید که بر کناره دریای خزر آرام نشسته است؛ شهری زیبا با جنگل‌هایی سرسبز که کوه‌هایش را پوشانده‌اند و جنگل را به دریا رسانده‌اند. اینجا رامسر است.
جاهای دیدنی رامسر در شب

جاهای دیدنی رامسر در شب شاید طور دیگری باشد. زیرا دیگر نوری نیست که سبزی جنگل را به آبی دریا پیوند بزند، اما شب رامسر هم برای خود جادویی دارد که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. شهری که هم کوه دارد، هم دریا و هم آبشار و جنگل، مگر می‌تواند شما را جادو نکند و بهترین خاطره‌ها را از خود برایتان به یادگار نگذارد؟ پس خود را برای یک گردش شبانه در شهر زیبا و جادویی رامسر آماده کنید و بدانید آن‌چه در روز می‌بینید در شب طور دیگری‌ست. با دلتامگ همراه باشید.

ساحل رامسر در شب

تمام رامسر در کنار دریا نشسته است و در تمامی نقاطش سواحلی زیبا را ایجاد کرده است. رامسر هم ساحل شنی دارد و هم ساحل سنگی که هرکدام زیبایی‌های مخصوص به خود را دارند. این هم یکی از موهبت‌هایی است که در رامسر برای گشت‌وگذار شبانه گردشگران وجود دارد.

تماشای دریا در شب حال‌وهوای دیگری به سفرتان می‌بخشد. نور شهر خود را به طرف دریا می‌کشاند و شما در کنار ساحل می‌نشینید و موج‌ها را تماشا می‌کنید که با خطوطی سپید بر سطح دریا ظاهر و دوباره ناپدید می‌شوند. شب‌های دریا پر از رمز و راز است. این زیبایی شبانه را در رامسر به خود و خانواده‌تان هدیه کنید.

جاهای دیدنی رامسر در شب

خیابان‌گردی در بلوار معلم

نام قدیمی‌اش بلوار کازینو است؛ بلواری سنگ فرش‌شده و زیبا که درختان بلند نخل و شمشاد و توسکا در دو طرف بر آن سایه افکنده‌اند. در دهه پنجاه این بلوار را به شکلی ساختند که ماشین‌ها بتوانند از میان آن رفت‌وآمد کنند. اما روند ساخت آن طور دیگری پیش رفت و تبدیل به یک پیاده‌روی زیبا شد. اکنون که در آن راه می‌روید می‌توانید نسیم خوش دریا را احساس کنید.

مطلب پیشنهادی:  بزرگ ترین تلسکوپ های جهان که تمام کیهان را رصد می‌کنند!

بلوار معلم

تله کابین رامسر در شب

در این مجموعه علاوه بر تله‌ کابین امکانات دیگری هم وجود دارد. از تفریحات مختلفش گرفته تا رستوران‌ها و آلاچیق‌های زیبا و حتی اگر دوست دارید می‌توانید در یکی از اقامتگاه‌هایش که هم شامل کلبه‌های جنگلی زیبا می‌شود و هم سوئیت‌های مناسب و شیک، شب را بمانید.

یکی از زیبایی‌های مجتمع تفریحی تله کابین رامسر که در شب بسیار تماشایی و زیباست آب‌نمای موزیکال آن است. افکت‌های اجرایی این آب‌نما به اندازه‌ای زیباست که می‌تواند هر بازدیدکننده‌ای را به هیجان بیاورد.

تله کابین

جواهر ده یکی از جاهای دیدنی رامسر در شب

تماشای روستای جواهر ده در شب حال‌وهوای دیگری دارد. امکان اقامت در این روستا فراهم است و می‌توانید شب را بمانید. می‌توانید در آرامش روستا و هوای بی‌نظیرش به خوبی بخوابید و طلوع آفتاب را ببینید که چطور نورش را بر سر این روستای جنگلی می‌اندازد.

جاهای دیدنی رامسر در شب

رستوران‌های رامسر

رامسر شهری زیبا با دیدنی‌های فراوان است. به همین خاطر به یک مقصد گردشگری عالی در شمال کشورمان تبدیل ‌شده است. همین امر سبب شده تا این شهر پر از رستوران‌های مختلف باشد. می‌توانید خود را به یک شام عالی در یکی از رستوران‌های رامسر دعوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…