رویایی‌ترین پارک شیراز را با هم ببینیم

4
46
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از همه جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شیراز که بگذریم، پارک‌های این شهر هم یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی شیراز به‌شمار می‌آیند و در تمام روزهای سال، طرفداران خاص خودشان را دارند.

پارک رویا شیراز، یکی از باصفاترین پارک‌های شیراز است که با چشم‌اندازی سرسبز و امکانات تفریحی مناسب، مکان خوبی برای پیاده‌روی و گذراندن اوقات فراغت به‌شمار می‌آید. گل‌کاری‌های رنگارنگ و درختان سرسبز این پارک، آن‌قدر جذاب هستند که چشم هر بازدیدکننده‌ای به خود را خیره می‌کند. اگر شما هم دلتان می‌خواهد یک روز آرام و دلنشین را همراه با عزیزانتان تجربه کنید، تا انتهای این مطلب با  دلتامگ همراه باشید.

معرفی پارک رویا شیراز

پارک رویا شیراز، با مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع در منطقه ۱ شیراز قرار دارد و فضای خوبی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران یا شهروندان شیراز به‌شمار می‌آید. وقتی در این پارک ایستاده‌اید، فقط کافی‌ست چشم بچرخانید و با کمی دقت، هر گوشه پارک را نگاه کنید. به احتمال زیاد قسمتی از پارک افراد مسنی را ببینید که زیر درختان تنومند نشسته و مشغول گفت‌وگو هستند. شاید هم چشمتان به خانواده‌هایی بیفتد که در قسمتی از پارک بساط پیک‌نیک راه انداخته و دور هم نشسته‌اند.

مطلب پیشنهادی:  این مواد غذایی را هرگز منجمد نکنید!

پارک های شیراز

امکانات پارک

پارک رویا شیراز در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و امروز به محلی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت رهگذران، مسافران و شهروندان تبدیل شده‌است. از امکانات ویژه این پارک می‌توانیم به وسایل ورزشی، نیمکت‌ها، وسایل بازی کودکان و نوجوانان، رستوران و سرویس بهداشتی اشاره کنیم.

آیا پارک رویا باز است؟

خوشبختانه پس از برطرف شدن محدودیت‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹، پارک رویا هم مثل سایر بوستان‌های شهر بازگشایی شد و همه‌روزه به‌صورت ۲۴ ساعته، آماده پذیرایی از گردشگران است.

پارک رویا شیراز

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    11 بهمن 1402 در 7:32 ق.ظ

    کوجوی شیرازه؟؟

    پاسخ

    • حدیث

      14 بهمن 1402 در 11:01 ب.ظ

      عامو باغ جنت خودمونه بهش میگن پارک رویا.

      پاسخ

  2. حیدری

    13 بهمن 1402 در 8:33 ب.ظ

    کجای شیرازه

    پاسخ

  3. احمد

    15 بهمن 1402 در 11:28 ق.ظ

    باسلام
    آدرس نداره؟؟؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…