رویایی‌ترین پارک شیراز را با هم ببینیم

4
46
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از همه جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شیراز که بگذریم، پارک‌های این شهر هم یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی شیراز به‌شمار می‌آیند و در تمام روزهای سال، طرفداران خاص خودشان را دارند.

پارک رویا شیراز، یکی از باصفاترین پارک‌های شیراز است که با چشم‌اندازی سرسبز و امکانات تفریحی مناسب، مکان خوبی برای پیاده‌روی و گذراندن اوقات فراغت به‌شمار می‌آید. گل‌کاری‌های رنگارنگ و درختان سرسبز این پارک، آن‌قدر جذاب هستند که چشم هر بازدیدکننده‌ای به خود را خیره می‌کند. اگر شما هم دلتان می‌خواهد یک روز آرام و دلنشین را همراه با عزیزانتان تجربه کنید، تا انتهای این مطلب با  دلتامگ همراه باشید.

معرفی پارک رویا شیراز

پارک رویا شیراز، با مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع در منطقه ۱ شیراز قرار دارد و فضای خوبی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران یا شهروندان شیراز به‌شمار می‌آید. وقتی در این پارک ایستاده‌اید، فقط کافی‌ست چشم بچرخانید و با کمی دقت، هر گوشه پارک را نگاه کنید. به احتمال زیاد قسمتی از پارک افراد مسنی را ببینید که زیر درختان تنومند نشسته و مشغول گفت‌وگو هستند. شاید هم چشمتان به خانواده‌هایی بیفتد که در قسمتی از پارک بساط پیک‌نیک راه انداخته و دور هم نشسته‌اند.

مطلب پیشنهادی:  تفریح هیجان‌انگیز دشمنان طبیعت

پارک های شیراز

امکانات پارک

پارک رویا شیراز در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و امروز به محلی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت رهگذران، مسافران و شهروندان تبدیل شده‌است. از امکانات ویژه این پارک می‌توانیم به وسایل ورزشی، نیمکت‌ها، وسایل بازی کودکان و نوجوانان، رستوران و سرویس بهداشتی اشاره کنیم.

آیا پارک رویا باز است؟

خوشبختانه پس از برطرف شدن محدودیت‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹، پارک رویا هم مثل سایر بوستان‌های شهر بازگشایی شد و همه‌روزه به‌صورت ۲۴ ساعته، آماده پذیرایی از گردشگران است.

پارک رویا شیراز

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    11 بهمن 1402 در 7:32 ق.ظ

    کوجوی شیرازه؟؟

    پاسخ

    • حدیث

      14 بهمن 1402 در 11:01 ب.ظ

      عامو باغ جنت خودمونه بهش میگن پارک رویا.

      پاسخ

  2. حیدری

    13 بهمن 1402 در 8:33 ب.ظ

    کجای شیرازه

    پاسخ

  3. احمد

    15 بهمن 1402 در 11:28 ق.ظ

    باسلام
    آدرس نداره؟؟؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

زیباترین مناطق دیدنی جنگل ارسباران از قلعه بابک تا کلیسا آینالو

جنگل ارسباران یکی از زیباترین جنگل‌های ایران به شمار می‌آید. این جنگل بر روی کوه و مناطق ک…