۱۰ وسیله مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن اتاق خوابی زیبا نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست، بلکه با ایجاد تغییراتی کوچک و اضافه کردن برخی وسیله ها نیز می‎توان به محیطی زیبا دست پیدا کرد.
دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اتاق خواب محیطی برای آرامش و استراحت است، اما به کاربردن زیبایی و ظرافت در چیدمان آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. به همین سبب در این گزارش به ۱۰ وسیله‎ای که می‎تواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را تکمیل کند خواهیم پرداخت.

تلویزیون در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تلویزیون یکی از وسایل مهمی است که می‎توانید در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از آن استفاده کنید. نکته‎ای که در این باره باید بدانید این است سعی کنید از این وسیله در اتاق کودکان استفاده نکنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

نیم ست ها

یکی از عناصر مهم دیگری که می‎تواند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما مفید باشد وجود نیم ست های زیبااست. برای این کار کافی است با توجه به تناسب میان رنگ و طرح اشیا موجود در اتاق خواب به‎خصوص تخت خواب‎تان، برای خرید این نیم ست ها اقدام کنید. از این نیم ست های زیبا می‎توانید برای مطالعه یا صرف قهوه استفاده کنید.

دکوراسیون

طراحی جکوزی

شاید در ابتدا ایده‎ی به کارگیری جکوزی در اتاق خواب برای شما هم تعجب آور باشد، اما باید بدانید که با اندکی سرمایه گذاری می‎توانید به این امکانات خاص و زیبا دسترسی پیدا کنید.

دکوراسیون داخلی

صندلی ننویی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب

صندلی ننویی، گهواره‎ای یا صندلی راکی جزو آن دسته از وسیله هایی است که بسیاری از افراد دوست دارند در اتاق خوابشان داشته باشند. این صندلی‎های خاص در شکل ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و استفاده از آنها آرامش دلپذیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دکوراسیون خانه

صندلی تابی

تاب ریلکسی، تاب راحتی یا تاب خانگی از اسامی رایج صندلی است که در تصویر زیر می‎بینید. این صندلی خاص با کاربری ویژه‎ی خود می‎تواند به محیط ساکت اتاق شما هیجانی دوباره ببخشد.

دکوراسیون اتاق خواب

استیکر دیواری

همیشه استفاده از کاغذ دیواری‎های یک رنگ در پوشش دیوارهای اتاق انتخاب کاملی نیست. گاهی اوقات با نصب استیکرهایی ساده اما زیبا می‎توانید فضای دکوراسیون داخلی اتاق خواب‎تان را به راحتی تغییر دهید.

دیزاین دیوار اتاق خواب

لوستر

یکی از وسیله‎هایی که در عین سادگی می‎تواند اتاق خواب شما را زیبا جلوه دهد لوستر است. آویزان کردن لوستری متناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی اتاق خواب علاوه بر ایجاد زیبایی می‎تواند نور اتاق‎تان را نیز تامین کند.

لوستر در اتاق خواب

کنسول های تزیینی

کنسول ها میزهایی در ابعاد دو سوم میزهای معمولی هستند که در بخش های مختلف خانه مانند ورودی ها، سالن نشیمن و اتاق خواب از آنها استفاده می‎شود. استفاده از این نوع میزها هم کاربرد دکوراتیو دارد و هم می‎توانند محیطی را برای جمع آوری وسیله‎های شخصی‎تان به‎وجود بیاورند. همچنین اگر اهل استفاده از گل های طبیعی در اتاق خواب خود هستید این میزها را به شما پیشنهاد می‎کنیم.

دکوراسیون خانه

تابلو های تزیینی

تابلو ها نقش بسزایی در زیباسازی منازل دارند؛ بنابراین شاید انتخاب چند تابلوی زیبا بتواند فضای خالی اتاق‎تان را پر کند.

اتاق خواب

منبع: سایت چیدانه

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری  و دکوراسیون به مجله دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…