لوکس‌ترین مرکز خرید تهران کجاست؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز خرید ارگ تهران، یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران در محله تجریش است. این مرکز خرید را می‌توان یک پاساژ مجلل برای برندبازها دانست.
مرکز خرید ارگ در تهران

مراکز خرید تهران، علاوه بر تجربه بازارگردی جزو جاذبه‌های تفریحی تهران نیز هستند. تفاوتی ندارد که به بازارهای سنتی علاقه‌ داشته باشید، یا در جست‌وجوی برندها و پاساژهای مجلل و شیک باشید، مراکز خرید در تهران به قدری زیاد هستند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارند. این بار از شما می‌خواهیم به محله تجریش بروید و جایی نزدیک به بازار سنتی تجریش، یک مرکز خرید لوکس را تجربه کنید و با یک تیر و دو نشان می‌زنید. مرکز خرید ارگ در تهران را بشناسید.

مرکز خرید ارگ در تهران کجاست؟

مرکز خرید ارگ تهران در ضلع شمالی میدان تجریش و در خیابان سعد‌آباد واقع شده‌ است. اصلا محال است به تجریش بروید و سازه فولادی خیره‌کننده‌ ارگ را نبینید. برای دیدن جاذبه‌های دیگر در تهران، آبشاری بی‌نظیر در فشم، دیدنی و شگفت‌انگیز را بخوانید.

طبقه اول

مغازه‌های ارگ تجریش تهران

طبقات اول و دوم همکف مرکز خرید ارگ

طبقه همکف اول مرکز خرید ارگ تجریش، فضایی مدرن و شیک دارد و از تنوع کالایی زیادی برخوردار است. لوازم‌ آرایشی، لباس‌ فروشی، اکسسوری و بدلیجات، گوشی و لپ‌تاپ از دیگر فروشگاه‌های این طبقه است. همچنین در این طبقه دو کافه وجود دارد که می‌توانند برای صرف یک قهوه بسیار عالی انتخاب مناسبی باشند.

طبقه دوم همکف مرکز خرید ارگ، طبقه‌ای برای خرید پوشاک و کیف‌ و کفش است. کیف‌ و کفش‌های ایرانی یا برندهای معروف دیگر در این طبقه قرار دارند.

شهربازی مرکز ارگ

طبقات اول، دوم و سوم مرکز خرید ارگ در تهران

در طبقه اول مرکز خرید ارگ، دو رستوران وجود دارد که انواع غذاهای باکیفیت و فست‌فودهای خوشمزه در آن سرو می‌شود. شاید یکی از دلایل معروف بودن پاساژ ارگ هم وجود همین رستوران‌ها باشد.

طبقه دوم مرکز خرید ارگ، مکانی برای خرید طلا و جواهر است و می‌توان آن را لوکس‌ترین و پر زرق‌وبرق‌ترین طبقه پاساژ ارگ دانست. طبقه دوم، اجناس گران‌قیمتی دارد و برندهای مشهوری را می‌توان در آن پیدا کرد.

طبقه سوم مرکز خرید ارگ، بخش جذاب این مجموعه است که می‌توان آن را سرگرم‌کننده‌ترین طبقه در مرکز خرید ارگ تجریش دانست. پنج سالن سینمایی، شهربازی و فودکورت در این طبقه، آن را به مکانی مناسب برای اوقات فراغت خانواده‌ها تبدیل کرده‌ است.

اگر دوست دارید میزان قیمت خانه در این مناطق تهران را بدانید، مطلب قیمت پنت هاوس در تهران چند را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

مرکز خرید ارگ در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بی‌نظیرترین باغ گل های ایران را با هم ببینیم.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۳۶ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

      🌹🌹🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…