۱۰ شهر ارزان اروپا برای سفر

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هزینه سفر به بسیاری از شهرهای اروپا بسیار بالا است، اما در این میان شهرهایی هستند که هزینه سفر به آنجا مقرون به صرفه است. در واقع شهرهای ارزانی وجود دارد که برای سفر به آنجا باید از نقاط معروف فاصله گرفته و گزینه‌های دیگر را مد نظر قرار دهید.
ارزان ترین شهرهای اروپایی برای سفر

با توجه به نزدیک شدن پایان سال و شروع تورهای نوروزی خارج از کشور، مقصد‌های زیادی برای سفر به اروپا وجود دارد. اگر برنامه سفر به شهرهای اروپایی را داشته باشید، در این مطلب چند شهر ارزان اروپایی برای سفر را به شما معرفی می‌کنیم. با مجله دلتا همراه باشید تا ارزان ترین شهرهای اروپایی برای سفر را بشناسید.

ارزان ترین شهرهای اروپایی برای سفر

بوداپست، مجارستان

بوداپست پایتخت مجارستان و یکی از مهیج‌ترین شهرهای اروپا به شمار‌ می‌رود، اما به طرز باورنکردنی ارزان بوده و یک گزینه عالی برای سفر ارزان قیمت به شمار‌ می‌رود. هزینه سفر به این شهر زیاد نیست اما باید بدانید که سراغ کدام مکان‌ها بروید تا سفر ارزانی داشته باشید.

بوداپست

چسکی کروملوف، جمهوری چک

چسکی کروملوف در جمهوری چک یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرهای اروپا است. مسافران اروپا نباید فضای عالی و خیابان‌های پر جنب و جوش این شهر را از دست بدهند. محله قدیمی شهر (Old Town) نیز بسیار تماشایی است که در نزدیکی رودخانه واقع شده است.

استانبول، ترکیه

استانبول در مرز اروپا و آسیا واقع شده و در سفر به این شهر حتما از معماری تاریخی، بازارهای هیجا‌انگیز و جاذبه‌های متعدد آن لذت خواهید برد. باید بدانید که همه نقاط استانبول ارزان نیست، اما در این میان هتل‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌های ارزان هم پیدا‌ می‌شود.

براتیسلاوا، اسلواکی

براتیسلاوا (Bratislava) با اینکه پایتخت اسلواکی است اما یکی از شهرهای کمتر شناخته‌شده این لیست محسوب‌ می‌شود. جاذبه‌های متعدد و متنوعی دارد که مطمئنا یک تجربه مسافرت عالی را برای شما رقم خواهد زد.

ارزان ترین شهرهای اروپایی برای سفر

بروژ، بلژیک

بروژ (Bruges) یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار‌ می‌رود. این گوهر بلژیکی در منطقه فلاندی (Flemish Region) واقع شده و به خاطر معماری، آبراهه‌ها و خیابان‌هایش معروف است. سفر به بروژ احساس سفر به یک قرن دیگر را برای شما تداعی‌ می‌کند. برای دیدن جاذبه‌های گردشگری سردسیری هتلی که هر سال آب می‌شود را بخوانید.

والتا ، مالت

والِتا پایتخت کشور اروپایی مالت است. والتا یک شهر زرق‌و‌برق‌دار است و از سفر به آن پشیمان نخواهید شد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم سفر به شهر والتا نسبت به سایر شهرهای اروپا، هزینه‌های بسیار پایین این شهر است.

بلگراد، صربستان

این شهر پر جنب‌وجوش، در تقاطع رودخانه ساوا و دانوب قرار گرفته است. در سفر به بلگراد شاهد معماری، بناها و سبک‌های مختلف تاریخی خواهید بود پس برای افراد عاشق تاریخ و فرهنگ، یک مکان فوق‌العاده محسوب‌ می‌شود.

بلگراد

والنسیا، اسپانیا

والنسیا یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری در اسپانیا است، اما بر خلاف دیگر شهرهای اسپانیا، قیمت‌های آن نسبتا ارزان بوده و برای کسانی که به دنبال مکان‌های ارزان‌تر هستند یک گزینه عالی محسوب‌ می‌شود.

کراکوف، لهستان

کراکوف احتمالا محبوب‌ترین شهر لهستان در میان گردشگران است. این شهر نیز به صورت شگفت‌آوری ارزان است و یکی از مقصدهای مقرون‌به‌صرفه برای سفر به اروپا است.

زاگرب، کرواسی

ساحل کرواسی در میان گردشگران محبوب است و همین موضوع باعث شده پایتخت کرواسی از نظر‌ها دور بماند؛ در صورتی که زاگرب دیدنی‌های زیادی دارد. این شهر در امتداد رود ساوا قرار دارد و به خاطر معماری و آثار تاریخی به‌جامانده از دوران مختلف، معروف است.

زاگرب

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری معروف‌ترین شهرهای ارواح در جهان را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۵۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۲۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…