موهای خود را با این روش‌های جذاب ببندید

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرقی نمی‌کند که موهای بلند داشته باشید یا کوتاه. موهایتان فر باشد یا صاف. همیشه استفاده از هدبند یکی از بهترین روش‌ها برای مدل دادن به مو و ست کردن آن با لباس است.
بستن جذاب مو با هدبند

اگر دوست دارید یک مدل موی جذاب داشته باشید که کمی رنگ و زیبایی به استایل روزمره‌ شما اضافه کند، از هدبند استفاده کنید. در این مطلب از دلتامگ به موضوع بستن جذاب مو با هدبند می‌پردازیم.

بستن جذاب مو با هدبند

بافت مو همراه با هدبند

اگر موی شما بلند است، برای این که یک استایل کلاسیک و راحت داشته باشید می‌‌توانید موهای خود را شل ببافید و بعد با هدبند، موهای جلوی صورت خود را عقب ببرید. اگر دوست داشته باید می‌توانید قسمتی از موهای جلوی سر یا چتری‌های خود را زیر هدبند نبرید و روی صورت نگه دارید.

یکی از گزینه‌های جایگزین برای این مدل، درست کردن یک هدبند بافته شده با موهای خودتان است. این مدل معمولا برای موهای روشن‌تر مناسب است. برای این مدل می‌توانید دسته‌ای از موها را از لایه‌های زیرین و پشت سر انتخاب کنید و آن را معمولی یا هر مدلی که دوست دارید ببافید. بعد موی بافته شده را به شکل یک هدبند بالای سر ببرید و به طرف دیگر سر، با گیره وصل کنید.

البته با موی تیره هم می‌توانید این مدل را اجرا کنید ولی با موی روشن، بافت موها بهتر دیده می‌شود.

رها کردن انتهای مو

وقتی از هدبند استفاده می‌کنید لازم نیست نگران مدل موهای خود باشید. بدون حالت دادن به مو می‌توانید انتهای موها را رها کنید. این مدل برای تمام انواع مو، کوتاه، بلند، فر، صاف و مجعد، مناسب است. کافی است هدبند را روی سر بگذارید و انتهای مو را بدون حالت دادن رها کنید.

در مورد جای قرار دادن هدبند می‌توانید مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا مدلی که بیشتر به چهره‌ی شما می‌آید را پیدا کنید. مثلا اگر دوست دارید چهره‌ شما بیشتر دیده شود و داخل یک قاب قرار بگیرد، هدبند را می‌توانید درست همان‌جایی بگذارید که موهای سرتان رشد کرده است. یعنی موهای شما جلوی هدبند نباشد. با این روش، چهره‌ شما داخل یک قاب قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:  ۵ روش عالی برای از بین بردن پف صورت

اگر پیشانی بلندی دارید و می‌خواهید آن را بپوشانید یا دوست دارید کمی از موهای شما هم دیده شود، هدبند را عقب‌تر قرار دهید طوری که بخشی از موهای جلوی سر، از هدبند‌‌‌ به سمت صورت بیرون بیایند. می‌توانید این موها را کوتاه کنید و حالت چتری به آن بدهید.

قسمت چتری صورت را می‌توانید صاف رها کنید یا اینکه با اتو مو یا سایر حالت‌دهنده‌ها مو، آن را فر کنید.

 بستن جذاب مو

دم اسبی

هدبند یکی از اکسسوری‌های جذاب برای کامل کردن استایل مو به شکل دم اسبی است. برای این مدل، باید دم اسبی را بالا ببندید. موهای خود را جمع کنید و دم اسبی را طوری ببندید که در قسمت پشت سر و نزدیک به بالای جمجمه قرار بگیرد.

حالا این مدل را می‌توانید با اضافه کردن هدبند کامل کنید. اضافه کردن هدبند، باعث می‌شود که چهره‌ی شما داخل یک قاب زیبا قاب گرفته شود و زیبایی چهره، نمایان‌تر شود. برای این منظور، هدبند را با فاصله‌ چند سانتی‌متری از محل رویش موها به سر ببندید. می‌توانید از شامپوی خشک یا اسپری برای ایجاد بافت و حجم در انتهای موها استفاده کنید.

اگر دوست دارید استایل بوهمی داشته باشید، به‌جای هدبند می‌توانید از دستمال سر یا هدبندهای پهن استفاده کنید. درغیراین‌صورت هدبندهای باریک و حتی ریسه‌های تزیینی هم انتخاب خوبی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…