با این وسایل ارزان خانه خود را بزرگ‌تر کنید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیان ایده‌هایی برای دکوراسیون خانه کوچک، خیلی ساده‌تر از انجام آن است. قطعا چیدمان یک خانه کوچک با مبلمان بسیار سخت است و حتی گاهی لازم است دکوراسیون خانه کوچک را با وسایل ساده تکمیل کنیم.
دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

در خانه‌های کوچک، فضا باید طوری چیده شود که تعادل بین فرم و عملکرد برقرار باشد. اگر می‌خواهید فضای شما زیبا به‌نظر برسد، مهم است که از هر فضای پرت و بدون استفاده‌ای بهترین بهره را ببرید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده می‌پردازیم.

دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

استفاده از کوچک‌ترین وسیله اضافی می‌تواند طراحی داخلی را کاملا به یک فضا با بازدهی کم تبدیل کند.

اتاق نشیمن دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

از نظر بسیاری، اتاق نشیمن قلب خانه است. جایی که برای بازی کردن، تماشای فیلم و گفتگو دور هم جمع می‌شویم. اتاق نشیمن، یکی از فضاهای پر رفت و آمد به‌حساب می‌آید، بنابراین باید آن را به بهترین شکل ممکن چیدمان کرد.

استفاده از آینه

نه تنها  آینه به‌عنوان یکی از ایده‌های طراحی اتاق نشیمن کوچک شما زیبا به‌نظر می‌رسد، نه تنها می‌تواند نور را به درستی منعکس کند، بلکه باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر از آنچه در واقع است دیده شود. می‌توان آینه را به‌عنوان یک جادو در دکوراسیون نامید.

دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

وسایل چند منظوره از نکات دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

هنگام انتخاب مبلمان اتاق نشیمن کوچک، چند کاربردی بودن آن مهم است. به عبارت ساده، شما فضای کافی برای یک میز جلو مبلی و میز عسلی ندارید. بنابراین یک میز جلو مبلی که داخل آن فضایی برای ذخیره وسایل است، می‌تواند هم زمان به‌جای چند میز کاربرد داشته باشد.  سطل فلزی در گوشه‌ای از نشیمن نیز می‌تواند فضای خوبی برای نگهداری بالش و پتو باشد.

دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

میزهای عسلی چندتکه

این میزها برای پذیرایی از مهمان در محیط کوچک بسیار پرکاربرد هستند. آن‌ها می‌توانند به راحتی در زیر یکدیگر جای گیرند، بنابراین فضای زیادی از محیط کوچک شما را اشغال نخواهند کرد.

میزهای عسلی چندتکه

شلف‌های دیواری

همه ما دوست داریم یک کتابخانه داشته باشیم، اما باید اعتراف کنیم که آن‌ها فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. استفاده از کتابخانه در متراژهای کم و کوچک، فضا را محدود و دلگیر می‌کند.  نصب شلف‌های دیواری، نه تنها یک راه عالی برای نگهداری کتاب‌های مورد علاقه شما است، بلکه کمک می‌کند تا فضای شما دلباز به‌نظر برسد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب وسایل قدیمی منزل را با این ۵ وسیله عوض کنید سر بزنید.

شلف‌های دیواری

پاف به‌عنوان صندلی اضافی از نکات دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

در فضای اتاق نشیمن با متراژ پایین، برای مصرف ساکنین خانه یک مبل دو نفر یا نیمکت کوچک کافی است، اما وقتی میهمان اضافی دارید چه کاری باید انجام دهید؟ پاف‌ها، یک راه‌حل آسان و کارآمد برای این فضاها هستند. برای مهمانان، آن‌ها را در فضا بچینید تا احساس راحتی داشته باشند و پس از اتمام مهمانی، آن‌ها را در کمد قرار دهید.

پاف به‌عنوان صندلی اضافی

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرده‌های نشیمن را با کمترین هزینه تزیین کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…