با روغن‌تراپی از داشتن موهای زیبا لذت ببرید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دل طبیعت، هر آن چه که برای سلامت و تقویت مو نیاز است، وجود دارد. استفاده از مواد طبیعی و گیاهی، از قدیم الایام رواج داشته است.

اگر از افراد مسن‌تر بپرسید که چگونه موهای خود را تقویت می‌کردند، احتمالا درباره روغن‌های گیاهی و خواص آن‌ها با شما صحبت کنند و حتی ممکن است چند روغن برای مو را به شما پیشنهاد دهند. این روغن‌ها به منظور رفع مشکلاتی از قبیل: شکنندگی مو، خشکی مو و زبری مو، کنترل ریزش مو و تقویت ریشه مو و غیره استفاده می‌شود. در این مطلب از دلتامگ به موضوع داشتن موهای زیبا با روغن تراپی می‌پردازیم.

داشتن موهای زیبا با روغن تراپی

روغن تراپی مو چیست؟

روغن تراپی مو، یک روش درمانی جایگزین برای درمان‌های شیمیایی همچون مزوتراپی، ویتامینه و پی آر پی و غیره است. با انجام این روش شاهد ترمیم، تقویت و افزایش رشد موها خواهیم بود. در درمان موها با این روش، از روغن‌های گیاهی جوجوبا، روغن نارگیل، روغن آرگان و غیره استفاده می‌شود. از آن جایی که این روغن‌ها جزو روغن‌های طبیعی هستند و پایه گیاهی دارند، سازگاری و اثرگذاری طولانی مدت‌تری نسبت به روش‌های درمانی دیگر دارند.

بهترین روغن‌ها برای روغن تراپی مو

 روغن ماکادمیا

در انتخاب روغن برای مو در نظر داشته باشید که یکی از روغن‌های درمانی که خواص شگفت‌انگیزی دارد، روغن ماکادمیا است. روغنی که از آجیل یا میوه ماکادمیا در استرالیا و هاوایی استخراج می‌شود. از خواص خوردن آجیل ماکادمیا که بگذریم، به خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا در ترمیم مو خواهیم رسید. این روغن به سرعت جذب مو می‌شود و در درمان خشکی و آسیب‌دیدگی موها شگفت‌انگیز است. با استفاده از روغن ماکادمیا، موهای ابریشمی و براقی را خواهید داشت. حتی می‌توانید این روغن را با شامپوی مصرفی خود ترکیب کنید و در هر بار استحمام از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  معرفی چند استایل رسمی مردانه

 موهای زیبا با روغن تراپی

روغن شی باتر

شی باتر هم جزو روغن‌های پرطرفدار در زمینه روغن تراپی است. شی باتر یک روغن جامد است که از میوه نوعی درخت آفریقایی به نام شیا کاریته به دست می‌آید. باتر به معنای کره است و این روغن نیز، شبیه کره‌هایی است که در صبحانه میل می‌کنید. انواع ویتامین‌های مورد نیاز مو شامل ویتامین E و A، در آن وجود دارد. شی باتر را می‌توانید به عنوان ماسک مو برای نرم کردن موهای طبیعی، درمان شوره سر و تقویت موهای خود، استفاده کنید. این روغن برای رشد مو، تغذیه و درمان خشکی مو موثر است.

روغن آرگان

کافی است فقط یک بار روغن آرگان را امتحان کنید تا به یک مصرف کننده دائمی آن بدل شوید. آرگان از دل میوه درختی استخراج می‌شود که بعد از ۳۰ سال عمر، برای اولین بار به ثمر می‌نشیند. روغن آرگان با جذب فوق‌العاده‌ای که روی مو دارد، درونی‌ترین لایه‌های مو را تغذیه می‌کند. استفاده از روغن آرگان، یک راه حل قطعی برای شادابی ساقه مو است. زمانی که روغن تراپی مو را با روغن آرگان انجام می‌دهید، موهایتان حالت ابریشمی به خود می‌گیرد و بافت موها، کاملا از یکدیگر جدا می‌شود.

روغن تراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

احساس خجالت چیست و چگونه با آن مقابله کنیم؟

یکی از خاطرات خود را به خاطر بیاورید که باعث خجالت شما شده حتی ممکن است زمان زیادی از این …