این کارها مردان را به شدت دلتنگ می‌کند

3
25
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از راه‌های دلتنگ کردن مردان به توسعه فردی زنان وابسته است. زنی که به زندگی و اهداف خود مشغول است، به‌صورت علنی به شریکش اعلام می‌کند که موفقیت و زندگی خود را در اولویت‌هایش داشته و به او وابسته نیست. این موضوع کشش مردان را به سمت زنان بیشتر می‌کند.
راه‌های دلتنگ کردن مردان را بشناسید

اکثر خانم‌ها به‌ یک نوع برتری ذاتی در روابط نیاز دارند. یکی از این احساسات برتری در رابطه، مربوط به دلتنگ کردن مردان است. اگر احساس می‌کنید که مورد قدردانی قرار نگرفته‌اید و نادیده گرفته شده‌اید، وقت آن است که دقیقاً بدانید چگونه او را مجبور کنید ارزش‌های شما را ببیند، از شما قدردانی کرده و شما را در اولویت زندگی خود قرار دهد. در این مقاله از دلتامگ با ما همراه باشید.

روش‌های دلتنگ کردن مردان

رابطه درست با مردان، به‌نوعی به اطمینان و ترس ازدست‌دادن در کنار یکدیگر نیازمند است. اکثر مشکلات زناشویی اوایل ازدواج، به دلیل دلسرد شدن یکی از طرفین به وجود می‌آیند. روش‌های ارائه شده در این مطلب ممکن است برای همه جواب ندهد؛ ولی برای بسیاری از مردان جوابگو هستند.

حدومرزها و رفتن را بلد باشید

دلتنگ کردن مردان گاهی، به یک نوع ترس ازدست‌دادن نیازمند است. هر روزی که در یک رابطه هستید، انتخاب می‌کنید که آنجا باشید یا خیر. همیشه باید به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید در هر زمانی که ارزش‌های شما زیر پا گذاشته شد، او را ترک کنید.

اگر مردی بداند که واقعاً می‌تواند شما را از دست بدهد، یا بازی خود را عوض کرده و به‌وضوح به شما متعهد می‌شود، یا شما را رها می‌کند. این موضوع به روشن‌شدن تکلیف شما در رابطه نیز کمک می‌کند. مخصوصاً در مواقعی که رضایت کامل را از رابطه خود نداشته و نمی‌دانید باید چه تصمیمی بگیرید. درصورتی‌که او شما را رها کند، این موضوع را شکست تلقی نکنید. جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید منفعت محسوب می‌شود.

رعایت حدومرزها توسط زن، از راه‌های دلتنگ کردن مردان است.

برقراری تعادل بین ماندن و رفتن، روشی مطمئن برای دلتنگ کردن مردان

مردان می‌توانند تفاوت بین زنی را که واقعاً مایل به رفتن است و زنی که نمی‌خواهد برود، کاملاً بفهمند. این همان قدرت رفتن است و ضروری است که آن را درک کنید. این امر یک قدرت است؛ اما لزوماً به معنای تهدیدکردن کلامی نیست.

زنی که حقیقتاً برای اولویت‌ها و زندگی خود ارزش قائل است، از طرف دیگران نیز بیشتر قابل‌احترام و باارزش تلقی می‌شود. کافی است این موضوع را به شخص مقابل به شکل مستقیم و غیرمستقیم بفهمانید که در صورت مغایرت رفتار او با مسیر شما و ارزش‌های زندگی‌تان، شما بین رابطه با او و خودتان، خودتان را در اولویت همیشگی قرار می‌دهید.

فضا دادن به مردان یکی از روش‌های دلتنگ کردن مردان

وقتی به مرد فضای زیادی می‌دهید، باعث می‌شود او ترس ازدست‌دادن شما را داشته باشد. فضا، قلب یک رابطه خوب است و باعث می‌شود وقتی در این نزدیکی نیستید دلش برای شما تنگ شود. نزدیکی بیش از حد شناخت سریع ایجاد کرده و باعث می‌شود جذابیت شما زودتر کاهش پیدا کند.

علاوه بر این موضوع، مردان برای پردازش احساسات خود، حل مشکلات و انجام کارها نیاز به فضا دارند. آن‌ها در زندگی خود، به این جنبه نیاز دارند تا در بهترین حالت خود قرار گیرند. درک این مسئله و خوب‌بودن حال شما در هنگام دوری، شما را در نگاه او شخصی بسیار قیمتی کرده و قدر این نوع حمایت را خواهد دانست.

ارسال پیام کوتاه و پیام‌های اجتماعی را به حداقل برسانید

خانم‌ها در بسیاری از مواقع در کنار تلفن یا رسانه اجتماعی خود هستند و به‌سرعت پیام فرستاده یا دریافت می‌کنند. خیلی از مردان این‌گونه نیستند. خانم‌ها انتظار دارند که مردان همانند آن‌ها بوده و سریع جوابشان را بدهند.

مطلب پیشنهادی:  گردنه حیران؛ جادویی‌ترین جاده شمال ایران

برای این موضوع، نیازی نیست که خودخواسته پیام‌های او را نادیده گرفته و دیرتر جواب بدهید. کافی است واقعاً برای زندگی، اهداف و رشد شخصی خود وقت صرف کنید. چنین کسی آن‌قدرها وقت پیام دادن‌ نداشته و انتظاری هم از طرف مقابلش ندارد و وقت گذراندن با او، برای مردان قیمتی می‌شود. سرگرم بودن با کارهای جدی خود، روش بسیار خوبی برای دلتنگ کردن مردان است.

پیام‌های پیاپی مردان را دلسرد می‌کند

در بهترین حالت روحی ممکن باشید

روحیه خوب شما، حال و هوای شماست. وقتی در بهترین حالت ممکن باشید، بهترین رابطه را خواهید داشت. وقتی کارهایی را که دوست دارید انجام داده و از خود مراقبت می‌کنید، این یک نقشه راه خودکار برای رسیدن به خوشبختی در درون است و شما را درخشان نشان می‌دهد.

همه انسان‌ها دوست دارند در کنار کسی باشند که اکثر اوقات حال خوبی دارد. ازآنجایی‌که شما لذت‌بردن را در زندگی خود پیدا کرده‌اید، همراه خوبی نیز برای طرفتان خواهید بود و این یکی از بهترین راه‌های دلتنگ کردن مردان است.

بیشتر کردن صمیمیت

به زمانی فکر کنید که احساس می‌کردید بسیار نزدیک و متصل به شریک زندگی خود هستید. همه ما به احساس نزدیک بودن با دیگران نیاز داریم. وقتی برای او منطقه‌ای امن ایجاد می‌کنید تا خودش را بیان کند، در زمان تنهایی، حس دور بودن و دلتنگی او بیشتر می‌شود.

گاهی از زاویه یک زن فاصله گرفته و سعی کنید شنونده، دوست و هم‌درد خوبی برایش باشید. ارزش یک دوست خوب هیچگاه کمتر نمی‌شود و این یکی از راه‌های مهم برای دلتنگ کردن مردان است.

حمایت و همدلی، روشی موثر برای دلتنگ کردن مردان

وقتی از او در زمینه خاصی حمایت می‌کنید، احساس می‌کند به طرز عمیقی با شما ارتباط دارد. دریافت چنین حمایتی از یک زن، یک عنصر بسیار مهم برای مردان بوده و اغلب تشنه آن هستند. احساس حمایت عمیق، تأییدشدن، همراهی و درک‌شدن از سوی شما، چیزی است که هنگام نبودنش مردها سریعاً خلاء آن را احساس کرده و دلتنگ شما و حس داده شده می‌شوند. کافی است در زمان‌های موردنیاز کنارش باشید و به او حس حمایت دهید.

دلتنگ کردن مردان با حمایت از آن‌ها

در موضع ضعف قرار نگیرید

شکایت‌های پیاپی و قرار گرفتن در موضع ضعف، باعث دلسردی مردان می‌شود و دیگران نمی‌خواهند وقت زیادی را با شریک عاطفی خود بگذرانند. بنابراین در صورتی که به توجه بیشتری نیاز دارید، این موضوع را به صورت حضوری و خیلی جدی با او در میان بگذارید. در این شرایط مرد متوجه می‌شود که با تکرار این رفتار، شما را از دست خواهد داد. داشتن حس قدرت و اعتماد به نفس بالا باعث دلتنگ کردن مردان می‌شود.

سخن آخر

حکم مطلقی درباره روش‌های دلتنگ کردن مردان وجود ندارد؛ اما موضوعاتی کلی وجود دارند که غیرقابل‌انکار هستند. زنانی که خودساخته و قوی بوده و قدر زندگی و ارزش‌های خود را می‌دانند، برای اکثر مردان قابل‌تقدیر و باارزش هستند.

اولویت قراردادن خود و حال خوبتان و انتقال احساسات مثبت و حمایت به شریکتان، همواره در نگاه او قیمتی خواهد بود. هیچ مردی شریکی را که واقعاً به حضورش نیازمند است به‌راحتی از دست نمی‌دهد.

3 دیدگاه

  1. سمیه

    18 شهریور 1402 در 7:53 ب.ظ

    مرسی از مطالب خوبتون

    پاسخ

  2. ناشناس

    18 آبان 1402 در 3:37 ب.ظ

    من این کانال را بسیار می پسندم چون شفاف سازی کلیه مسائل اجتماعی را به صورت راهنمائی و روشنگری میدهد

    پاسخ

  3. ناشناس

    29 فروردین 1403 در 10:05 ق.ظ

    🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

وزن روح انسان چقدر است؟!

در سال ۱۹۰۷، پزشکان اهل ماساچوست یک سری از آزمایش‌های غیرمعمول را کلید زدند. برای پاسخ داد…