این اشتباهات آرایشی شما را زشت می‌کند

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از اشتباهات رایج در مورد نوع آرایش می‌تواند همه زحمات شما را خراب کند و اجازه ندهد بهترین نتیجه را از آرایش صورت خود بگیرید.
اشتباهات آرایشی که شما را زشت می‌ کند

برخی افراد تصور می‌کنند خودشان بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند در مورد نوع آرایشی که بیشتر از هر روش دیگری به آن‌ها می‌آید، تصمیم بگیرند و حاضر نیستند نظرات دیگران در مورد نحوه آرایش را بشنوند یا به سراغ یادگیری بهتر مدل آرایش بروند. شاید این حقیقت تا حدی درست باشد چون هر فرد با توجه به شناخت دقیقی که از اجزای صورت و چهره خود دارد، می‌تواند تشخیص دهد چه مدل آرایشی بیشترین تناسب را با صورت و شخصیت او دارد ولی در این مطلب به شما کمک می‌کنیم چگونه یک آرایش جذاب داشته باشید و اشتباه نداشته باشید. همراه ما در مجله دلتا باشید تا به موضوع اشتباهات آرایشی که شما را زشت می‌ کند بپردازیم.

اشتباهات آرایشی که شما را زشت می‌ کند

 استفاده از رنگ اشتباه کرم‌پودر

این مشکل بسیار رایج است و البته باید بدانید که راه حلش هم بسیار ساده است. برای خرید کرم‌پودر مناسب رنگ پوستتان به سراغ کانتر مغازه و قسمتی که تستر لوازم آرایشی قرار دارند، بروید. کرم‌پودر یکی از محصولاتی است که حتماً قبل از خرید باید تست شود. رنگ پوست هر فرد دارای تناژ مختلف است و نوع آن هم با دیگری فرق می‌کند. این نکات در مورد محصولات مختلف کرم‌پودر هم صادق است. زمانی‌که تناژ پوست صورتتان را بشناسید، می‌توانید رنگی که به پوست صورتتان می‌خورد را راحت‌تر پیدا کنید.

 استفاده از برنز کننده‌های براق

زمانی‌که از پودرهای برنزکننده براق و درخشان استفاده می‌کنید، ظاهر شما غیرطبیعی، تیره و به هم ریخته به نظر می‌رسد. از محصولات آرایشی با فرمولاسیون مات استفاده کنید تا پوست صورتتان را گرم‌تر کنند و ظاهری طبیعی به صورت شما ببخشند.

اشتباهات آرایشی

هماهنگ نبودن رنگ خط لب و رژ لب

شاید شما هم تصور کنید که استفاده از خط لب خصوصا زمانی‌که تفاوت رنگ مشهودی با رژ لب داشته باشند، از مد افتاده است و یادآور دهه شصت خواهد بود، باید بدانید که به غیر از خط لب تیره که حقیقتا بسیار قدیمی شده است، اگر خط لب را به درستی و با انتخاب رنگ صحیحی انجام دهید، می‌تواند حجم لب را بهتر و برجسته‌تر نشان دهد و از پخش شدن احتمالی رژ لب خارج از خطوط اصلی لب نیز جلوگیری کند. برای این ترفند باید به دنبال مدادی باشید که با رنگ رژ لبتان ست باشد و تنالیته رنگی یکسانی داشته باشند. حال می‌توانید خط لب را دور تا دور خطوط لب با دقت بکشید تا علاوه بر آن‌که رژلبتان را طبیعی‌تر جلوه دهد، باعث ماندگاری بیشتر آن نیز شود.

 استفاده بیش از حد از پودر یا پنکک

با توجه به گفته‌های افراد متخصص در زمینه آرایش و زیبایی، اگر از پنکک و دیگر پودرهای آرایشی بیش از میزان مجاز استفاده کنید، موجب به وجود آمدن خطوط و رگه‌هایی روی پوست می‌گردد که باعث بالا رفتن سن می‌شود. تصور نکنید که با داشتن پوست چرب مجاز به استفاده نامحدود از پودرهای صورت برای از بین بردن چربی صورت هستید. بلکه باید با استفاده از روش‌های مراقبتی پوست از چربی اضافی جلوگیری کنید. زمانی‌که پودر و پنکک‌ها را روی قسمت‌های براق صورت به کار می‌برید، باعث می‌شود آرایشتان سنگین و غلیظ‌تر به نظر برسد و حالتی تیره به‌صورت می‌دهد. می‌توانید از محصولات ورقه‌ای مخصوص پوست چرب استفاده کنید تا چربی و براق بودن اضافی صورت را بگیرید و آرایشتان را تازه‌تر کنید.

آرایشی

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب این روغن شما را جذاب می‌کند را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

  4. مجیدی

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ب٫ظ

    سلام واقعاقشنگ وعالی هستش ممنون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۵۹ ب٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما🌹

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…