باغ بامبو ساگانو ژاپن را در ایران ببینید

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر تعریف باغ بامبو ساگانو در ژاپن را شنیده یا عکس‌های آن را دیده باشید، نمی‌توانید تصور کنید که مکان مشابهی هم در ایران وجود داشته باشد که شبیه این مکان رویایی باشد.
باغ بامبو رامسر کجاست

باغ بامبو رامسر کجاست؟ اگر می‌خواهید باغ بامبو چشمه رامسر را ببینید باید سراغ کاخ مرمر رامسر بیایید. داخل این کاخ قسمتی به نام باغ بامبو وجود دارد. دیدن تعداد زیادی درخت بامبو که خیلی منظم کنار هم کاشته شده‌اند، آن‌هم در ایران یک تجربه جدید و دیدنی‌ است. با مجله دلتا همراه باشید تا زیبایی‌های این بخش از رامسر را با هم ببینیم.

باغ بامبو چشمه رامسر کجاست؟

یک باغ پر از بامبو‌های سبز در کاخ زیبای مرمر رامسر. به خیابان رجایی رامسر بیایید و وارد کاخ شوید. با توجه به تابلو‌ها باغ بامبو چشمه را پیدا کنید. اینجا حسابی می‌شود عکس‌های قشنگ و هنری گرفت.

در این باغ یک چشمه هم وجود داشته که حالا خالی است اما قبلا آب شرب بخش زیادی از املاک را تامین می‌کرد، به‌خاطر همین به اینجا باغ بامبو چشمه رامسر می‌گویند.

نمای نزدیک باغ بامبو رامسر

داخل باغ که می‌شوید می‌توانید در مسیری حرکت کنید که هر دو طرف شما گیاهان محکم و بلند بامبو وجود دارند. امکان ندارد اینجا را ببینید و یاد پانداها نیفتید. این منطقه یکی از خاص‌ترین باغ‌های ایران است که می‌توانید آن را از نزدیک ببینید. اگر به جاذبه‌های گردشگری شمال ایران علاقه دارید، منطقه‌ای رویایی و باستانی در گیلان را بخوانید.

کاخ مرمر رامسر

گونه‌های گیاهی مختلف در باغ بامبو

این باغ مساحتی بیش از ۲۰۰۰ مترمربع دارد و در آن چشمه‌‌ای قدیمی مربوط به دوره پهلوی اول قرار دارد که آب شرب کل مجتمع بخصوص گونه‌های گیاهی را تامین می‌کند. تاریخچه کاشت بامبو در شمال کشور به زمان کشت چای می‌رسد که برای حفاظت محل چایکاری از این درختان استفاده می‌کردند.

بخش‌های زیادی برای دیدن در رامسر وجود دارد که بارها از آن‌ها در مجله دلتا نوشته‌ایم. این باغ یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های گردشگری به شمار می‌رود که می‌توانید ساعتی در آن وقت بگذرانید و عکس‌های بی‌نظیر و زیبایی در آن بگیرید.

باغ بامبو چشمه رامسر

پیشنهاد مطالعه: اگر به جاهای دیدنی در ایران علاقه دارید، مطلب بازار کاشان، مسیری با بیش از ۴۰ اثر تاریخی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…