تنها با یک چیز اتاق خواب‌تان را مدرن کنید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک اتاق خواب مدرن لزوما سرد و بی روح نیست. بیشتر به آن به‌عنوان یک اتاق راحت و شیک برای داشتن یک خواب شبانه راحت، نگاه کنید.

در این مطلب از دلتامگ به بیان ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن پرداخته و به شما کمک می‌کنیم اتاق خود را به یک محیط آرام و دنج تبدیل کنید.

ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن

یکی از ویژگی‌های اتاق مدرن یکدستی فضاست، با هماهنگ کردن رنگ رو تختی با رنگ دیوار و لوازم جانبی دیگر می‌توانید اتاقی شیک و مدرن داشته باشید. پس تنها با تغییر رنگ می‌توان دکور تاق خواب را مدرن کرد، اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ در ادامه همراه ما باشید.

رنگ جسورانه

گاهی با استفاده جسورانه از یک رنگ شاخص می‌توانید کاملا دکوراسیون خود را به سبک مدرن نزدیک کنید. می‌تواند این رنگ در طراحی پرده یا به‌عنوان یک کاغذ دیواری یا حتی پوستر در فضای اتاق به‌کار رفته شود. رنگ آبی نفتی می‌تواند انتخابی خوب برای طراحی مدرن شما باشد.

ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن

رنگ‌های گرم در اتاق خواب مدرن

رنگ‌های خنثی از خصوصیات بارز یک طراحی مدرن هستند، اما اگر فقط از رنگ@های خنثی استفاده کنید فضای اتاق ممکن است کمی سرد و بی‌روح به‌نظر برسد. پس برای جان بخشیدن به فضا و ایجاد تعادل بصری، از ترکیب رنگ‌های گرم و سرد در چیدمان خود بهره ببرید. استفاده از تابلوها، کوسن‌ها، آباژور یا حتی یک فرش رنگی در وسط اتاق به راحتی جلوه‌ای خاص به فضا می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی:  پاک کردن این 7 وسیله با سرکه ممنوع است!

رنگ‌های گرم در اتاق خواب مدرن

پالت رنگی شیک از ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن

طیف رنگی خاکستری، یک پالت رنگی شیک و مناسب برای ایجاد آرامش در فضای اتاقی مدرن است. این طیف رنگی می‌تواند در پارچه‌های به‌کار رفته در روتختی، کلاهک آباژور، پرده یا به‌صورت یک پوستر مورد استفاده قرار بگیرد.

پالت رنگی شیک

طراحی تک رنگ

گاهی طراحی به‌صورت تک رنگ می‌تواند روشی مؤثر و کارآمد از نظر بصری باشد. یک اتاق خواب تمام سفید می‌تواند به راحتی طراحی مدرن را به نمایش بگذارد. یک فضای داخلی مینیمال، حس امنیت و آرامش را به مخاطب انتقال می‌دهد.

طراحی تک رنگ 

فلز در اتاق خواب مدرن از ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن

با استفاده از وسایلی خاص و ویژه به راحتی می‌توانید فضای اتاق خود را به یک فضای مدرن تغییر دهید. در اتاق خود یک تختخواب سایه‌بانی قرار دهید. هر چند سبک طراحی و ساخت این تخت مناسب همه دکوراسیون‌ها است، فقط کافی است با اضافه کردن پایه‌هایی از جنس استیل آن را مناسب برای یک دکوراسیون مدرن کنید.

ایده های چیدمان اتاق خواب مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک‌ترین لوستر‌های مدرن برای دکوراسیون خانه‌ای رویایی

لوستر‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع نورپردازی هستند که برای تزئین خانه‌ها استفاده می‌شوند. آن…