تقویت کردن ابرو با روغن‌های طبیعی

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهای پرپشت و پهن می‌تواند روی ظاهر فرد تاثیر زیادی داشته باشد. استفاده از روغن‌های گیاهی یکی از روش‌های کم خطر و کم عارضه برای این مورد است.
تقویت کردن ابرو با روغن های طبیعی

تقویت کردن ابرو با روغن‌های طبیعی یک راهکار عالی و موثر است که هزینه زیادی نیز برای شما ندارد. هرچه ابروهای شما نازک‌تر و کم پشت‌تر باشند، سن را بیش از سن واقعی نشان می‌دهد. گاهی اوقات به دلیل بیماری، افزایش سن و غیره دچار ریزش ابرو خواهید شد. نگران نباشید خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در این زمینه راه و روش‌های بسیاری برای پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش و تقویت کننده ابرو وجود دارد. استفاده از روغن‌های گیاهی یکی از این روش‌های کم خطر و کم عارضه است. تنها عیب آن می‌تواند این موضوع باشد که برای یک بازه زمانی طولانی باید از آن استفاده کرد تا بتوانید بهترین نتیجه را ببینید. همراه دلتامگ باشید.

تقویت کردن ابرو با روغن‌های طبیعی

در ادامه چند روغن عالی و فوق‌العاده را براتان آورده‌ایم تا به کمک آن بتوانید ابروهای خودتان را تقویت کنید.

روغن آووکادو

این روغن یکی از روغن‌های مغذی پوست و مو است. و بیشتر از همه به کسانی توصیه می‌شود که پوستی ملتهب در کف سر دارند یا موهای‌شان بیش از اندازه نازک شده است.

روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می‌شود. علاوه بر اینها این روغن می‌تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی موها هم کمک می‌کند.

روغن بادام برای تقویت ابرو

بی‌شک یکی از روغن‌های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست‌های خشک در خانم‌ها، روغن بادام است که می‌توانید به راحتی در دسترس بوده و پروتئین‌های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می‌کنند و حالت انعطاف‌پذیری آن را بهبود می‌بخشند.

اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می‌تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای مو بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  درمان سنگ کلیه با روش‌های خانگی + ویدئو

روغن بادام برای تقویت ابرو

تقویت کردن ابرو با روغن هفت مغز

بی‌شک روغن هفت مغز که به دلیل ترکیب و تهیه آن از تعداد هفت دانه روغنی است که عبارتند از: بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد، کرچک که تک تک آن‌ها از بهترین‌ها بوده تهیه شده، با دارا بودن مواد مغذی و ضروری پوست و مو خود را به جایگاه نخست از لیست روغن‌های تقویت کننده ابرو رسانده و پس از گذشت سال‌ها این جایگاه را در میان بهترین‌ها حفظ کرده است.

تقویت ابرو با روغن رزماری

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی‌نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می‌توان یافت. روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد.

بسیاری از اطبای طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری از ریزش مو جلوگیری می کند و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. همچنین شاهد تولید انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق‌العاده و ماندگار نیز هست.

تقویت ابرو با روغن رزماری

تقویت کردن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک از جمله روغن‌های گیاهی است که از دانه‌های گیاه کرچک استخراج می‌شود. این روغن دارای خواص بی‌شماری برای سلامتی پوست و مو است.

استفاده صحیح از روغن کرچک می‌تواند باعث تقویت ابرو و مژگان شما شود. روغن کرچک دارای خواص خاصی بوده که آن را برای مژه‌ها و رشد آن فوق‌العاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خشم والدین چه تأثیری بر کودکان دارد؟

عصبانیت و خشم والدین می تواند تأثیرات شدیدی بر فرزندان داشته باشد. گاهی اوقات، والدین خشم …