ارزان‌ترین مبلمان برای دکور منزل شما

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید با چند قطعه مبلمان فضای خانه را به‌طور کل تغییر دهید و هزینه زیادی هم نکنید پس باید به روش‌ها و تزیین‌های مختلف دیگر بیندیشید.
بین بگ در دکوراسیون منزل

این مطلب از مجله دلتا در مورد بین بگ در دکوراسیون منزل است. نام دیگر آن کیسه لوبیا است. کیسه لوبیا چه ربطی به دکوراسیون دارد؟ شاید اگر آن را نشناسید ارتباطش به نظرتان خیلی عجیب یا متفاوت بیاید. پس اگر حتی یک مقدار احساس کنجکاوی تان گل کرده است با ما به سطرهای پایین‌تر بیایید.

بین بگ در دکوراسیون منزل

گفته می‌شود که بین بگ‌ها یا کیسه‌های لوبیا را اولین بار مصریان باستان در ابعاد بسیار کوچک ساختند و همچنین بومیان آمریکایی در دشت‌های بزرگ ایالت متحده چنین وسیله‌ای را ساخته بودند که در ابتدا از آن برای بازی استفاده می‌شده و به پرتاب کیسه لوبیا معروف بوده است.

بین بگ در دکوراسیون منزل به‌عنوان صندلی

اگر به فکر یک صندلی راحت هستید اما مطمئن نیستید که آن را کجا می‌توانید قرار دهید یا چه کار کنید که شیک به‌نظر برسد، این نشیمن همان چیزی است که باید انتخاب کنید. بین بگ ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند، مناسب برای سبک مینیمال هستند. اگر هنوز قانع نشدید؟ دلایل زیر را بخوانید.

بین بگ در دکوراسیون منزل

بین بگ‌ها به راحتی جابه‌جا می‌شوند

آیا می‌خواهید به شخص خاصی نزدیک‌تر شوید و احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید؟ خب فقط بین بگ های خود را به هم نزدیک‌تر کنید! یا شاید برعکس کودکان شما بخواهند بازی کنند و به فضای بیشتری نیاز داشته باشند، شما می‌توانید بین بگ‌ها را به سرعت جابه‌جا کنید و به گوشه‌ای منتقل کنید تا فضا برای بازی مهیا شود.

بین بگ‌ در دکوراسیون منزل به نسبت ست مبلمان ارزان‌تر است

یک مبل تک نفره یا ست مبلمان می‌تواند خیلی گران باشد اما برای صرفه‌جویی در هزینه می‌توانید چند بین بگ ارزان قیمت را با هزینه‌ای کمتر تهیه کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب پذیرایی منزل را شیک و لوکس کنید سر بزنید.

بین بگ در دکوراسیون منزل

آن‌ها به راحتی تمیز می‌شوند

اگر نوشیدنی روی بین بگ شما بریزد یا بچه‌ها بعد از نقاشی انگشت‌های رنگی خود را به همه جای این صندلی بزنند باز هم جای نگرانی نیست. چرا که روکش اکثر بین بگ‌ها به راحتی جدا می‌شود و می‌توانید آن را در بیاورید و بشویید. حتی اگر روکش آن قابل جدا کردن نیست، می‌توانید روی آن را بشویید و در آفتاب بگذارید تا خشک شود.

بین بگ را به‌عنوان صندلی مطالعه در نظر بگیرید

آیا عاشق مطالعه هستید اما فضای اختصاصی برای آن ندارید؟ مطالعه در تخت خواب می تواند شما را خواب آلود کند و مبل روبه‌روی تلویزیون  هم حواستان را به تلویزیون پرت می‌کند. پس یک صندلی کیسه‌ای لوبیا می‌تواند برای شما مناسب باشد. می‌توانید آن را در گوشه‌ای از اتاق خواب خود جای دهید.

بین بگ را به‌عنوان صندلی مطالعه در نظر بگیرید

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۱۳ ق٫ظ

  2. سعیداسدی

    ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

    بسیارزیباوخواندن داشت👌🙏❤🌺🌺🌺

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۲۱ ب٫ظ

      ممنونیم از حضور و لطف شما🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۱۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۳ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…