چیزهایی که مردان هرگز به شما نمی‌گویند

۳
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آدم‌ها را می‌توانیم به دانه‌های برف تشبیه کنیم. هیچ‌کدام شبیه یکدیگر نیستند و خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی دارند.
ویژگی های شخصیتی مردان

درک کردن و شناخت آدم‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست و به زحمت زیادی نیاز دارد. زنان زیادی هستند که همسرشان را خوب نمی‌شناسند و بسیاری از آن‌ها به این مسئله واقف نیستند. بیشتر راجع به این مسئله فکر کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ویژگی های شخصیتی مردان می‌پردازیم.

مردها در مورد احساسات صحبت خواهند کرد

ممکن است برای مرد شما آسان‌تر باشد که در مورد احساساتس غیر مستقیم صحبت کند. از او بپرسید که او در طول یک آخر هفته رمانتیک چه کارهایی می‌کند. یا اولین بار شما را ملاقات کرد راجع به شما فکری می‌کرد. پاسخ او آشکار خواهد کرد که چه احساسی دارد و شما را نزدیک‌تر می‌کند.

ویژگی های شخصیتی مردان

جدی گرفتن تعهد از ویژگی های شخصیتی مردان

مردها برای ترس از متعهد بودن شهرت دارند. اما شواهد نشان می‌دهد مردان ازدواج را جدی می‌گیرند. ممکن است برای آن‌ها بیشتر طول بکشد تا متعهد شوند، زیرا آن‌ها می خواهند مطمئن شوند که کاملا آماده هستند یا نه. در یک بررسی از مردان متاهل در حال حاضر، نود درصد آن‌ها می‌گویند که با همان زن دوباره ازدواج خواهند کرد.

مردها دوستت دارم را با عمل نشان می‌دهند

برخی از مردها ترجیح می‌دهند برای نشان دادن احساسات خود از عمل به جای کلمات استفاده کنند. مرد شما ممکن است دوستت دارم با درست کردن یک سری چیزها در خانه، تمیز کردن حیاط یا حتی بردن سطل زباله بگوید. هر چیزی که باعث شود جهان شما را به مکانی بهتر تبدیل کند.

با دقت و عمیق گوش دادن از ویژگی های شخصیتی مردان

هنگامی که شما در حال گوش دادن به صحبت کسی هستید، شما احتمالا با یک بله یا می‌فهمم هر چند لحظه با او هم صدا می‌شوید. این راه شما برای گفتن گوش می‌دهم است. اما برخی از مردها این کار را نمی‌کنند. فقط به خاطر اینکه وقتی یک مرد هیچ چیز نمی‌گوید به این معنا نیست که او گوش نمی دهد. او ممکن است ترجیح می دهند که بی سر و صدا گوش دهد و در مورد آنچه شما می گویید فکر کند.

انجام کارها با هم پیوستگی ایجاد می‌کند

مردها از طریق انجام کارها با هم بیشتر از اشتراک گذاشتن افکار یا احساسات، روابط خود را با شرکایشان قوی می‌کنند. برای بسیاری از مردها، فعالیت‌هایی مانند ورزش و رابطه جنسی آن‌ها را به شریک زندگی خود نزدیک‌تر می‌کند.

مردان نیاز به زمان برای خود دارند

در حالی که فعالیت‌های مشترک مهم هستند، مردها همچنین نیاز به زمان برای خود دارند. مرد شما چه از گلف، باغبانی یا چه از تمرین کردن در سالن ورزش لذت می‌برد، او را تشویق کنید به دنبال سرگرمی‌های خود برود و آن زمان را برای خودتان بگذارید. وقتی هر دو طرف فضای کافی برای پرورش هویت خود داشته باشند، چیزهای بیشتری دارند که به یکدیگر بدهند.

ویژگی های شخصیتی مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب ازدواج فامیلی خوب است یا بد؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…