ساخت وسایل دکوری تنها با یک روزنامه

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تزیین سبد با روزنامه از جمله ایده‌های کاربردی و جالبی است که می‌توانید با کمترین هزینه و صرف کمی وقت آن را انجام دهید.

به‌طور کلی می‌توان گفت همواره وسایل متعددی در منازل بعد از تمام شدن تاریخ مصرف آن‌ها به‌صورت بلااستفاده رها شده و دیگر کاربردی ندارند. می‌توان به منظور استفاده بهینه از آن‌ها با بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه آن‌ها را به‌صورت وسایلی کاربردی یا تزیینی درآورد و مجددا استفاده نمود. یکی از این موارد تزیین سبد با روزنامه است.در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب از دلتامگ به بیان ایده های تزیین منزل با روزنامه می‌پردازیم.

ایده های جالب تزیین سبد با روزنامه

یکی از وسایل کاربردی و مورد نیاز که برای مصارف مختلفی در خانه مورد استفاده قرار گرفته می‌شود سبد بوده که در مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود.

ایده های تزیین منزل با روزنامه

درست کردن یا دیزاین سبد در منزل از ایده های جالب تزیین سبد با روزنامه

ایده‌ای کم هزینه و جالب است که نیازی به ابزارهای زیادی ندارید و تنها با استفاده از یک چسب و روزنامه‌های لوله شده طبق روشی هنرمندانه می‌توانید هر مدل سبدی که می‌خواهید بر اساس سلیقه و خلاقیت خود بسازید و دیزاین نمایید.

لوازم مورد نیاز

  • روزنامه باطله
  • پارچه
  • اسپری رنگ یا رنگ اکریلیک
  • جعبه مقوایی
  • روبان
  • چسب چوب
  • قیچی
  • اسپری فیکس کننده
  • قلمو
  • چسب مایع

ایده های تزیین منزل با روزنامه

مرحله اول

به طور کلی باید گفت در هر خانه ای جعبه های مقوایی بلااستفاده وجود دارد. جعبه مورد نیاز برای این کار را آماده کرده و تمیز کنید. سپس تعدادی کاغذ یا روزنامه باطله برداشته و آن را به شکل نوار های باریک و چندلا برش بزنید. بعد از آن روزنامه های تا خورده را به شکل افقی و عمودی قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  انواع درب اتاق خواب شیک و مدرن

مرحله دوم از ایده های تزیین منزل با روزنامه

تعدادی از این نوارها را به شکل افقی نصب کرده و باقی مانده ها برش های روزنامه را به شکل عمودی و به صورت حصیری یک در میان از نوارهای افقی عبور دهید. پس از تمام شدن حصیر کاغذی روی آن را با قلمو چسب چوب زده تا میزان استحکام آن افزایش یابد و صدمه نبیند وگرنه صدمات فیزیکی امکان دارد موجب پارگی آن گردد.

مرحله آخر

پس از خشک شدن چسب چوب سطح کار را رنگ بزنید. با رنگی که در اختیار دارید روزنامه های چسب خورده را رنگ آمیزی نمایید می توانید از هر رنگی که دلخواه شما می باشد استفاده کنید. برای این کار می توانید آن ها را به صورت تیوپ یا سطل های کوچک آماده کرده و با استفاده از قلمو روزنامه ها را رنگ کنید. همینطور می توانید از اسپری رنگی نیز بهره ببرید که به شکل یکدستی رنگ آمیزی نماید. با استفاده از اسپری فیکس کننده کل سطح رنگی را اسپری نموده تا با کشیدن دستمال رنگ پاک نگردد.

مرحله آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…