با این رفتارها همسرتان هرگز به شما خیانت نمی‌کند

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
متاسفانه در حال حاضر آمار خیانت های زناشویی رو به افزایش است و به همین دلیل خیلی از زوجین نگران رابطه زناشویی خود هستند.
جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

خیانت یک امر نکوهیده و برخلاف ارزش‌های اخلاقی جامعه است و نتیجه‌ای جز پشیمانی و شرمندگی به دنبال ندارد. بنابراین برای جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی بهتر است یک سری موضوعات و مسائل را میان خود و همسرتان حل کنید تا امکان خیانت به حداقل برسد. با مجله دلتا همراه باشید.

جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

در ادامه به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از خیانت می‌پردازیم. تا انتهای مطلب با ما باشید.

اعتماد به همسر از روش‌های جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

بهترین و سریع‌ترین راه برای جلوگیری از خیانت مرد و یا زن این است که به همسرتان بگویید که به او اعتماد و اطمینان دارید. سپس در موقعیت‌های مختلف و مناسب حس اعتماد خود را به او ابراز کنید تا همسرتان متوجه بشود که لایق اعتماد کردن است. در چنین شرایطی همسر شما اولا که به خاطر حس ارزشمندی که به او القا کرده اید به دنبال خیانت نمی‎رود و دوما اگر فرصت خیانت پیدا کرد به احتمال زیاد وفادار خواهد ماند تا این احساس ارزشمندی و اعتماد شما را از دست ندهد.

رابطه زناشویی‌تان را در اولویت زندگی قرار بدهید

گاهی اوقات برخی از مردان زمانی به همسرشان خیانت می‎کنند که با خیانت زنان‌شان مواجه می‌شوند. البته منظور ما خیانت جنسی نیست بلکه خیانت عاطفی است که در بستر روابط اجتماعی رخ می‌دهد. زمانی که شما فرزند، مراقبت از یک بیمار، دوست، شغل یا هر چیز دیگری را به جای شوهرتان در اولویت زندگی خود قرار می‌دهید پس انتظار نداشته باشید که همسرتان نسبت به شما وفادار بماند. برای اینکه روابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چرا همسرم من را دوست ندارد؟ سر بزنید.

جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

غرغر نکردن از روش‌های جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

اگر می‌خواهید مانع خیانت همسرتان شوید به شما توصیه می‌کنیم دست از غر و نق زدن بردارید. معمولا میان زنان و مردان بیشتر این زنان هستند که عادت به غر زدن دارند. گاهی اوقات ممکن است همسر شما خسته باشد و بعد از بازگشت از سر کار جوراب‌های کثیف خود را در گوشه‌ای از خانه بگذارد یا گاهی شلخته به نظر برسد. اما شما نباید به محض اینکه شوهرتان  وارد خانه می‌شود شروع به گله و شکایت کنید.

قدردان همدیگر باشید

روزها می‌گذرند و شما یادتان می‌رود که باید بابت حضور همسرتان در زندگی قدردان او باشید و با گفتن یک جمله محبت آمیز یا هدیه‌ای کوچک این موضوع را به او یادآوری کنید. شما نباید اجازه بدهید که این روزمرگی میان شما و همسرتان فاصله به‌وجود آورد. بنابراین برای جلوگیری از خیانت از همین امروز تغییرات مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید.

کنترل‌گرا نباشید

در بعضی از مواقع عشق زیاد ما به همسرمان باعث می‌شود تا ناخودآگاه او را بیش از اندازه تحت کنترل خود درآوریم. در نهایت این خود رای بودن و خودخواهی باعث پیامدهای منفی بزرگ‌تری مانند شکایت کردن، غر زدن، سرزنش کردن، تهدید و در نهایت شک به همسر می‌شود. بنابراین همسر شما برای فرار از این همه تنش‌های عصبی از خانه بیرون می‌رود تا از شما دور بماند بلکه به آرامش برسد.

جلوگیری از خیانت در روابط عاطفی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا مردان زن دوم می‌گیرند؟ را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۰۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…