در نگاه اول مهمانان را شگفت‌زده کنید

7
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن خانه شیک، طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل به‌‎شکلی درست و الهام بخش باعث تحسین مهمانان در هنگان ورود به خانه شما می‌شود.
با دانستن قوانین طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانید خانه شیک داشته باشید

برای داشتن خانه شیک و مدرن با دکوراسیونی همه چیز تمام و تحسین برانگیز قوانین و اصولی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به تمام اهداف خود در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌تان برسید. دلتامگ در این مقاله به بیان روش‌هایی برای داشتن یک خانه مدرن و شیک پرداخته است، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

روش هایی برای داشتن خانه شیک و مدرن

برای داشتن خانه‌ شیک و مدرن چند روش و ترفند ساده وجود دارد که با رعایت همین نکات در ظاهر ساده اما کلیدی و کاربردی، می‌توانید میهمانان خود را به راحتی تحت تاثیر قرار دهید.

انتخاب لوستر و نور آویز جذاب

چراغ‌ها و لوسترها می‌توانند باعث بهتر یا بدتر شدن طراحی داخلی و چیدمان خانه شیک شوند. اگر می‌خواهید دکوراسیون بی‌نقصی داشته باشید بی شک باید لوسترها و نورآویزهای درستی انتخاب کنید. برای طراحی‌های مدرن بهترین انتخاب نورآویزها هستند. چراغ‌های آویزی که توجه را به خود جلب کنند و زیبایی بصری داشته باشند.

برای خانه زیبا لوسترها و نورآویزهای درستی انتخاب کنید.

انتخاب پلان‌های باز

در صورت امکان نقشه پلان باز را برای پذیرایی و چیدمان منزل شیک انتخاب کنید تا با این کار فضایی باز و بدون مانع داشته باشید که باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضای خانه و فراوانی نور در منزل شود.

پلان باز خانه شما را بزرگ و زیبا جلوه می دهد

استفاده از اشیای براق یکی از روش‌های داشتن خانه شیک و مدرن

یکی از بهترین ایده‌های داشتن خانه شیک، استفاده از دکوری‌های براق مانند ظروف و دکوری‌های کریستالی، برنجی، برنز، استیل و غیره است. این اشیا اگر درست انتخاب و استفاده شوند بسیار تاثیرگذار خواهند بود. استفاده از بوفه یا کمدهای بزرگ مخصوص دکوری برای خانه‌های بزرگ و دکوراسیون سنتی مناسب هستند.

اشیای براق در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار هستند

تزیین با گیاهان بلند و بزرگ

استفاده از گیاهان چه در داخل خانه چه بیرون از آن یکی از روش‌های زیبا برای متمایز کردن آن محسوب می‌شود. می‌توانید از چند گلدان با گیاهان بلند یا بزرگ در راهرو یا نشیمن استفاده کنید. بهره بردن از گیاهان یکی از راه‌های طراحی داخلی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. گیاهان آپارتمانی متناسب با هر بودجه‌ای به راحتی قابل استفاده در منزل هستند.

مطلب پیشنهادی:  راه های افزایش طول عمر درب اتوماتیک چیست؟

گیاهان فضای خانه را دلپذیر می کنند

استفاده از کاغذدیواری

استفاده از کاغذدیواری به سرعت رو به افزایش است. از کاغذدیواری‌های جذاب و غیرمعمول برای داشتن خانه شیک استفاده کنید. می‌توانید طرح‌های الهام گرفته شده از طبیعت یا طرح‌های رنگی که متناسب با دکوراسیون شماست انتخاب کنید. لازم نیست از کاغذدیواری برای تمام دیوارها استفاده کنید. یک یا دو دیوار که به در یا کانال کولر منتهی نمی‌شوند یا دو دیوار با مساحت کم روبه‌روی هم انتخاب خوبی برای تزیین با کاغذ‌دیواری هستند.

کاغذدیواری می تواند یک اتاق را برجسته و متفاوت کند

استفاده از چوب سفید

صرف نظر از رنگ‌آمیزی که برای دکور منزل خود انتخاب کردید استفاده از چوب سفید باعث بزرگ‌تر جلوه دادن منزل شما می‌شود و همچنین تضاد زیبایی با کاغذ دیواری‌های رنگی ایجاد می‌کند.

چوب سفید یک انتخاب مدرن و مینیمال برای خانه های جدید است

استفاده از رنگ‌های الهام بخش

مواظب باشید که انتخاب رنگ اشتباه می‌تواند ایده اولیه طراحی شما را از بین ببرد. اگر می‌خواهید دکوری متفاوت و خاصی داشته باشید از رنگ‌های خنثی دوری و رنگ‌های خاص و الهام بخش را انتخاب کنید. سعی کنید فضای منزل سرد به‌نظر نرسد. در انتخاب پرده‌ها، رنگ کاغذدیواری و دکوری‌ها از رنگ‌های طبیعت و گرم استفاده کنید تا فضایی گرم و صمیمی و خانه شیک داشته باشید.

رنگ های الخام بخش خانه شما را گرم و صمیمی می کنند

پیشنهاد مطالعه: مطلب دسر بیسکویتی ساده در ۳۰ دقیقه را مطالعه کنید.

7 دیدگاه

  1. ناشناس

    1 مهر 1401 در 10:52 ق.ظ

  2. ناشناس

    1 مهر 1401 در 12:23 ب.ظ

  3. ناشناس

    3 مهر 1401 در 3:18 ب.ظ

  4. ناشناس

    10 مهر 1401 در 0:33 ق.ظ

  5. ناشناس

    23 مهر 1401 در 4:14 ق.ظ

  6. ناشناس

    7 دی 1401 در 0:43 ق.ظ

    • الیسا

      27 تیر 1402 در 11:49 ب.ظ

      چه خوسگل ، چه سلیقهای

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…