آگهی های جدید مسکن برای خرید و فروش

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار مسکن هم‌اکنون با عرضه مناسب آگهی های جدید مسکن  با متراژ ۶۰ تا ۱۲۰ مترمربع مواجه است.
آگهی های جدید مسکن

آگهی های جدید مسکن و مشخصات آن در آخرین روزهای پایانی سال ۹۷ از چه قرار است؟

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، روز گذشته عمده آگهی های عرضه شده به بازار فروش مسکن مربوط به آپارتمان‌هایی است که متراژ متوسط و عمر بنای متوسط و بالا دارند.

بازار معاملات خرید وفروش مسکن که در بهمن ماه امسال تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، با افزایش محسوس تعداد معاملات خرید و فروش آپارتمان در مقایسه با دی ماه، همراه شد، هم‌اکنون با عرضه مناسب آگهی های جدید مسکن  با متراژ ۶۰ تا ۱۲۰ مترمربع مواجه است.

بررسی‎ها نشان می‎دهد بیشتر این واحدهای عرضه شده از سوی مالکانی است که قصد دارند در بازار معاملات شب عید مسکن با فروش آپارتمان خود به خریداران، اقدام به خرید واحدی با مشخصات بهتر، عمربنای کمتر، واقع در محله مناسب تر با مساحت بزرگ‌تر و… کنند.

آگهی های جدید مسکن

آگهی های جدید مسکن با رنگ قرمز!

آگهی هایی که روز گذشته برای عرضه به بازار مسکن در فضای مجازی به متقاضیان معرفی شده‎اند، در سه سطح قیمتی (مناسب‌تر از عرف منطقه، در سطح قیمت معمول و عرف منطقه یا بالاتر از سطح عرف قیمت منطقه در شرایط کنونی) بوده‎اند.

بیشتر آن‎ها نوساز و کلید نخورده و با رنگ قرمز یعنی گران قیمت در مقایسه با ارزش واقعی ملک در آگهی‌های روز گذشته فروش مسکن مشخص شده‎اند. هرچند عمده آگهی‎هایی که دیروز به بازار مسکن عرضه شد به‌عنوان واحد مسکونی  با سطح قیمت متعارف متناسب با شرایط روز بازار معرفی شده‎اند اما در میان مناطق مختلف  آگهی‎هایی وجود داشت که با قیمتی مناسب‎تر از سطح عرف منطقه‌ای که در آن واقع شده‎اند به متقاضیان و خریداران بازار پیشنهاد شده بود.

عمده  آگهی‎های قیمت مناسب نیز واحدهایی هستند که به چند علت عمده از جمله: قدیمی‌ساز بودن یا  برخوردار نبودن از یکی از امکانات واحدهای مسکونی همچون انباری، پارکینگ، آسانسور و… با قیمت پیشنهادی مناسب‌تر به بازار ملک عرضه شده‌اند.

برای پیگیری آخرین خبرهای  بازار مسکن، از صفحه‎های خبر و گزارش  و اخبار مسکن  مجله دلتا ، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…