آعاز پرداخت وام مسکن ۱۴۰ میلیون‌تومانی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پرداخت وام مسکن 140 میلیون‌تومانی شروع شد

ابوالقاسم رحیمی انارکی، عضو هیئت مدیره بانک مسکن از پرداخت وام‌های جدید مسکن تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان از شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم و صندوق پس انداز مسکن یکم افزایش می یابد و بر این اساس در شهر تهران ۶۰ میلیون تومان وام خرید مسکن از محل اوراق حق‌تقدم پرداخت می‌شد که مطابق دستورالعمل جدید ۱۰ میلیون تومان بدون خرید اوراق به مبلغ وام افزوده می شود.

به گفته وی: با احتساب وام ۲۰ میلیون تومانی تعمیر در مجموع ۹۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید مسکن وام پرداخت می‌شود.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت اضافه کرد: در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت نیز ۵۰ میلیون تومان وام از طریق اوراق حق تقدم پرداخت می‌شود که با احتساب ۱۰ میلیون تومان وام بدون اوراق و ۲۰ میلیون تومان تعمیر،‌ مجموعا در این مناطق ۸۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد:  در سایر شهرها نیز سقف وام از ۶۰ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۰ میلیون و در سایر شهرها نیز ۶۰ میلیون تومان از محل خرید اوراق حق تقدم، ۲۰ میلیون تومان بدون سپرده گذاری و ۲۰ میلیون تومان وام تعمیر پرداخت می‌شود.

به گفته وی، در سایر شهرها مجموعا ۱۰۰ میلیون تومان وام خرید مسکن پرداخت می‌شود.

رحیمی انارکی با اشاره به وام ازدواج اظهار داشت:‌ در تهران ۱۰۰ میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم، ۲۰ میلیون تومان هم بدون سپرده‌گذاری و ۲۰ میلیون تومان هم وام تعمیر پرداخت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…