پوستی بدون لک با این ماده شگفت‌انگیز

۱۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن پوستی بدون لک دغدغه‌ امروزی بانوان و آقایان و طرفداران زیبایی شده است. پوستی شفاف و بدون لک از مشخصه های زیبایی محسوب می‌شود.
درمان لک پوست با آب سیب زمینی

توجه به پوست و استفاده از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بسیار پر طرفدار است. شاید شما هم در تلاش برای داشتن پوستی شفاف و بدون لک باشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع درمان لک پوست با آب سیب زمینی می‌پردازیم.

خواص آب سیب‌زمینی برای پوست

پوست را هیدراته می‌کند

آب سیب‌زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، ویتامین ذکر شده در هیدراته کردن پوست به‌شدت مفید است. برای اینکه پوستتان را به‌خوبی آبرسانی کنید، آب سیب‌زمینی را خوب با ماست ترکیب کنید و مخلوط به‌دست آمده را روی پوست خود بگذارید. اجازه دهید مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند. سپس صورت خود را بشویید. بعد از استفاده از این ترکیب متوجه خواهید شد که پوستتان روشن‌تر، سفت‌تر و مرطوب‌تر شده است.

 پوست را با آب سیب زمینی درمان کنید

پوست را شفاف و بدون لکه می‌کند

همه‌ ما آرزو داریم پوستی صاف و شفاف داشته باشیم و از شر لکه‌های روی پوستمان خلاص شویم. شستن صورت با آب سیب‌زمینی خنک ممکن است به برطرف کردن لکه‌های صورت کمک کند. قبل از به کار بردن آب سیب‌زمینی با این هدف حتما با پزشک مشورت کنید.

خواص ضدپیری دارد

آب سیب‌زمینی می‌تواند به پیشگیری از پیری و کاهش چین‌وچروک و خطوط ظریف روی صورت کمک کند. برای بهره بردن از این خاصیت، آب سیب‌زمینی را با کشک ترکیب کنید و مخلوط ایجاد شده را روی صورتتان قرار دهید. استفاده‌ی منظم از این ترکیب چین‌وچروک را کاهش می‌دهد و شروع بروز چین‌وچروک را به تأخیر می‌اندازد. می‌توانید هر روز با استفاده از پنبه آب سیب‌زمینی را روی صورتتان بمالید تا ظاهر چین‌وچروک کاهش پیدا کند و صورتتان درخشان شود.

ممکن است اگزما را تسکین دهد

اگزما یک مشکل پوستی است که به خشکی پوست و علائم دیگر از جمله قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن پوست اشاره دارد. آب سیب‌زمینی یکی از بهترین ترکیبات گیاهی برای درمان اگزما به شمار می‌رود. می‌توانید هر روز یک لیوان آب سیب‌زمینی بنوشید یا آن را به‌طور موضعی روی نواحی مدنظر پوست خود بمالید. هرچند هیچ تحقیق علمی وجود ندارد که این خاصیت آب سیب‌زمینی را ثابت کند.

درمان اگزما

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب پف و سیاهی اطراف چشم را با یک سیب از بین ببرید را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۰۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۲۴ ب٫ظ

  8. پری

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

    من عاشق مجله دلتاهستم.بسیار اموزنده است

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۴۰ ق٫ظ

      خیلی ممنونیم از حضور ارزشمند شما دوست عزیز🌹🌹🌹

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۴۱ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۸ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۱۱ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…