ترفندهای عشوه گری و دلبری برای همسر

۲۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از دخترخانم‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند ممکن است ویژگی‌های زنانه خود و روش‌های عشوه‌گری برای همسر و طنازی خود را فراموش کرده باشند.
روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

به خاطر داشته باشید که مهارت‌های دلبری در روح زنانه شما قطعا وجود دارد. تنها کافی است به حس درونی خود رجوع کرده و ویژگی‌های رفتاری زنانه خود را دوباره به‌خاطر بیاورید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های عشوه گری و دلبری برای همسر می‌پردازیم.

روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

عشوه‌گری برای همسر، به معنای ساده عبارت است از دلربایی و ابراز علاقه به همسر به‌صورت غیر مستقیم با استفاده از روش‌های طنازی زنانه. ناز و عشوه زنانه که به‌طور فطری در ذات هر زنی وجود دارد.

آگاهی و شناخت علایق همسر از روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

برای این که عشوه‌گری و طنازی شما در جلب محبت همسر بتواند موثر واقع شود در ابتدا لازم است نسبت به علایق همسرتان شناخت کافی به‌دست بیاورید. توجه داشته باشید علایق و خواسته‌های هر مردی با مرد دیگر متفاوت است. بنابراین ممکن است روشی که به‌طور مثال دوست شما برای همسرش عشوه‌گری می‌کند برای شما اصلا مناسب نباشد و چه بسا باعث آزار همسرتان شود.

روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

دوست داشتن

استفاده از روش‌های عشوه‌گری زمانی موثر واقع می‌شود که واقعی باشد. امکان ندارد شما در دل خود احساسات منفی نسبت به همسرتان داشته باشید و بتوانید با پنهان کردن آن‌ها از همسرتان دلربایی کنید. اکثر مردها تفاوت عشوه‌گری ساختگی با ناز و عشوه واقعی را تشخیص می‌دهند. علاوه بر این اگر رفتارهای شما ساختگی و از ته دلتان نباشد خودتان نیز از این کار لذتی نخواهید برد.

خوب صحبت کردن از روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

زمانی که با همسرتان صحبت می‌کنید، سعی کنید با لحن آرام و مهربان حرف بزنید. همسرتان باید تفاوت لحن و صدای شما را با صدای سایر افرادی که با آن‌ها در ارتباط است احساس کند. مخصوصا به هنگام صدا زدن اسم او قدرت صدای زنانه خودتان را دست کم نگیرید. گاهی در پایان یک روز پر مشغله و سخت کاری صدای یک زن برای همسرش می‌تواند همچون مسکن آرامش‌بخش عمل کند.

روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

راه رفتن

آرام و شمرده گام بردارید. سعی کنید در هنگام راه رفتن قدم‌هایتان را آرام و پیوسته و در یک خط مسقیم بردارید. قدم‌هایتان باید پشت سر هم قرار بگیرند و نه به موازات هم. راه رفتن مناسب یکی از عوامل جذابیت است.

لبخند زدن

سعی کنید در اکثر مواقع لبخند به لب داشته باشید. لبخند زدن علاوه بر اینکه به خودتان حس خوبی می‌دهد، جذابیت شما را نیز در چشم دیگران و هم چنین همسرتان افزایش می‌دهد. موقع حرف زدن با همسرتان یا حتی وقتی که بیرون از خانه و در جمعی هستید و چشمتان به همدیگر می‌افتد به او لبخند بزنید. لبخند زدن شروع رابطه عاشقانه است.

لبخند زدن

شیطنت و جلب توجه از روش های عشوه گری و دلبری برای همسر

زمانی که همسرتان در خانه مشغول کار به خصوصی است به طور مثال در حال تماشای تلویزیون یا بازی کردن با گوشی تلفن همراهش است سعی کنید حواس او را پرت کنید و توجه او را به خود معطوف کنید. البته بسیار مهم است که تمام کارها و حرکت‌های شما برای دلبری از همسرتان واقعی و از ته قلبتان باشد و اگر در درون خودتان همسرتان را واقعا دوست ندارید یا از او دلخور هستید روش‌های دلبری به کارتان نخواهد آمد.

ارسال پیام و عکس محبت آمیز

در طول روز زمانی که سرکار هستید و از لحاظ مکانی با همسرتان فاصله دارید گاهی برای او پیام و عکس‌های عاشقانه بفرستید. ممکن است چند سال از ازدواج شما گذشته باشد و شما طبق عادت، فرستادن پیام‌های عاشقانه به همسرتان را فراموش کرده باشید و پیام‌هایی که بین شما رد و بدل می‌شود تبدیل به لیست‌های خرید روزمره برای خانه یا خبر گرفتن‌های کوتاه از همدیگر شده باشد. در این صورت دریافت یک پیام محبت‌آمیز از سمت شما قطعا می‌تواند همسرتان را خوشحال کند.

ارسال پیام و عکس محبت آمیز

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا بعضی دختران جوان با مردان مسن ازدواج می‌کنند؟ را بخوانید.

۲۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۴۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۵۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۰۱ ب٫ظ

  7. گیتی کریمی

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۳۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۲۳ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۵۳ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۵۹ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

  14. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۳۳ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

  16. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  17. ارغوان

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۱۵ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • معصومه

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۴۶ ب٫ظ

      عالی

      پاسخ

  18. ناشناس

    ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در ۷:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…