پاییز امسال این بارانی‌ها را بپوشید

۲
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاییز در حال نزدیک شدن است. با خنک شدن آب‌وهوا ما نیز باید به فکر تغییر استایل خود باشیم. آب‌وهوای پاییز به خوش‌رنگ و لعاب‌تر شدن لباسمان کمک می‌کند یکی از این لباس‌های جذاب برای پاییز بارانی‌های شیک است.
بارانی های جذاب برای پاییز امسال

غنیمت روزهای سرد و بارانی کمدهای ما، داشتن مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه است که رغبت‌مان را برای بیرون رفتن چند برابر می‌کند. به خصوص اگر شاغل باشید، هیچ چیز به اندازه خوش‌استایل بودن سر صبح برای شما انگیزه نمی‌آورد. اگر با این حرف موافق باشید و در فکر خرید مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه هستید، همراه ما در این مطلب از مجله دلتا باشید تا به موضوع بارانی های جذاب برای پاییز امسال بپردازیم.

بارانی های جذاب برای پاییز امسال

مدل‌های بارانی بلند زنانه و دخترانه شیک

اگر مایل هستید در فصل پاییز بارانی بلند بپوشید بهتر است اندازه قد این مدل بارانی را تا نیمه‌های ران پا یا ساق پا انتخاب کنید. مدل بارانی در انواع ساده و اسپرت موجود است که انتخاب هر کدام از این طرح‌ها سلیقه‌ای است. بارانی‌های بلند در انواع رنگ‌های روشن و تیره موجود هستند و می‌توانید با توجه به رنگ پوست و دیگر ویژگی‌های ظاهری خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

بارانی کوتاه ترانسپرنت

اگر تمایل به امتحان مدل جدید بارانی زنانه دارید که بر تن کمتر خانمی دیده‌اید، این آیتم جذاب از جنس پلی یورتان دقیقا چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این بارانی آستین‌های آزاد و رهایی دارد و شما می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را بر روی لباس‌های خود بپوشید تا خیس نشوید. یا اینکه مدل ساده آن را که طرح بی‌رنگ است و زیر آن مشخص است، بپوشید.

 بارانی های جذاب

بارانی زنانه کلاه‌دار

آیتم بعدی، بارانی جدید از برند Parlor است. این مدل کلاه‌دار برای ساختن یک استایل زنانه، گزینه عالی و شیکی محسوب می‌شود. این بارانی دارای بندهای سگکی دور کلاه و کمر است. اگر به تیپ خود اهمیت می‌دهید، مانتو کتی را با این لباس‌ها ست کنید مراجعه کنید.

بارانی چهار جیب

اگر یک مدل جدید بارانی زنانه می‌خواهید که قابل ست شدن با اکثر لباس‌های شما باشد، رنگ‌های خنثی بهترین گزینه است. رنگ‌هایی مانند خاکی، بژ، سیاه و غیره همیشه ماندگار هستند و به سادگی با سایر آیتم‌های استایل ترکیب می‌شوند.

بارانی بلند ترنچ 

با پوشیدن این مدل بارانی چه روز باشد، چه عصر، در سطح شهر قدم بزنید. به‌جز این، بارانی‌های بلند معمولا با بیشتر آیتم‌ها از جمله پیراهن، دامن و شلوار جین به خوبی ست می‌شوند و هیچ محدودیتی از این لحاظ برای استایل‌سازی شما ایجاد نمی‌کنند.

بارانی های پاییزی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب با این آرایش جذاب، چشمان خود را درشت کنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۴۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…