با مرد بچه‌دار ازدواج کنیم یا نه؟

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به ازدواج با مرد بچه‌دار فکر می‌کنید نیاز است که یک سری از نکات را بدانید و شرایط را بسنجید.
نکات ازدواج با مرد بچه دار

در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات ازدواج با مرد بچه دار می‌پردازیم. اگر شما هم قصد دارید با مرد بچه دار ازدواج کنید با استناد کردن به این موارد می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید.

نکات ازدواج با مرد بچه دار

خیلی از خانواده‌ها راضی به این نوع از وصلت‌ها نیستند و حتی ازدواج با زن بچه‌دار هم هنوز برای خیلی از خانواده‌ها جا نیفتاده است و می‌گویند که خوب نیست.

سوالات مهم

بعضی از سوالات هستند که اگر می‌خواهید با مرد بچه‌دار ازدواج کنید باید در ابتدا آن‌ها را بدانید و همه آن‌ها را بپرسید.

  • چه مدت از زمان طلاق گذشته است؟ این سوال برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در یکی دو سال ابتدایی ممکن است زن و شوهر به یکدیگر رجوع کنند.
  • تکلیف فرد با زندگی قبلی چیست؟ باید بدانید که قصد دارد فرزندانش را خودش بزرگ کند یا خرج آن‌ها را بدهد در این صورت شما تکلیف زندگی خود را می‌دانید.
  • علت طلاق را جویا شوید. بهتر است علاوه بر این که علت طلاق را از خود فرد می‌پرسید از دیگران نیز در مورد این علت تحقیق کنید و چشم و گوش بسته عمل نکنید.

نکات ازدواج با مرد بچه دار

اطلاعات و دانستنی‌های مهم قبل از ازدواج

قبل از ازدواج با مردی که مطلقه است و دارای فرزند است باید سعی کنید یک سری اطلاعات داشته باشید تا بتوانید با بعضی شرایط کنار بیایید.

تحقیق کردن از نکات ازدواج با مرد بچه دار

تحقیق و پرس‌و‌جو یکی از قدیمی‌ترین کارهای قبل از ازدواج در ایران است که از زمان گذشته تا به حال انجام می‌شود. بهتر است به هم به‌صورت کامل اعتماد نکنید و از چندین نفر در مورد خواستگار سوال کنید. در واقع این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با چشمانی بازتر تصمیم بگیرید و با تمام اخلاقیات و روحیات این فرد و خانواده‌اش آشنایی پیدا کنید. اگر می‌توانید با آن‌ها کنار بیایید می‌توانید این خواستگار را قبول کنید. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب هر مردی به دنبال ازدواج با این زنان است! سر بزنید.

کمک گرفتن از مشاور

اگر مایل هستید با فردی که از همسر خود جدا شده است ازدواج کنید بهتر است قبل از هر کاری با هم به مشاور مراجعه کنید. در واقع این کار به شما کمک می‌کند تا از تجربیات فرد دیگری کمک بگیرید.موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار دهید و زندگی بهتری در آینده داشته باشید.

نکات ازدواج با مرد بچه دار

کمک گرفتن از خانواده

بهتر است خانواده را در جریان این موضوع قرار دهید و از آن‌ها بخواهید تا وارد این قضیه شوند. موضوعاتی به این مهمی را از آن‌ها مخفی نکنید زیرا بهترین افرادی که می‌توانند در ازدواج با مرد بچه‌دار به شما کمک کنند خانواده‌ها هستند. آن‌ها جز خوبی برای شما چیز دیگری نمی‌خواهند.

وارد رابطه نشدن از نکات ازدواج با مرد بچه دار

یکی از مشکلاتی که می‌تواند باعث جدا شدن زوجین شود نداشتن رابطه زناشویی است پس نخستین خواسته‌ای که فرد می‌تواند از شما داشته باشد رابطه جنسی است. به شما توصیه می‌کنیم تا وقتی که عقد دائم میان شما خوانده نشده است از این کار صرف نظر کنید حتی اگر آن فرد شما را به جدایی تهدید کرد باز هم بهتر است که به این خواسته تن ندهید.

عجله نکردن

بهتر است از ترس مجرد ماندن به هر فردی جواب مثبت ندهید. زمان مناسبی را برای شناخت قرار دهید. سعی کنید قبل از اینکه به شناخت کافی نرسیدید اصلا وارد پروسه ازدواج نشوید. ازدواج با مرد بچه‌دار کار اشتباهی نیست و فقط نباید در آن عجله کنید.

عجله نکردن

پیشنهاد مطالعه: مطلب این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  2. سایا

    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ب٫ظ

    نباید‌بامرد‌بچه‌دار‌زن‌بچه‌دار‌زندگی‌کرد

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

    عااالی

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

    بلاخره وقتی دونفر از هم جدا میشوند از چشم هم افتاده اند ، مشکل بودن بچه از طرفین است که هرچه بزرگتر میشوند ناراحتی شون بیشتر میشود و در آینده در ازدواج مجدد طرفین اثر گذار خواهد بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…