وسایلی که دیگر برای دکور منزل مد نیستند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دهه گذشته، طرح‌های مختلفی برای خانه مد شد که برخی از آن‌ها هنوز ارزش کار کردن دارند و برخی دیگر بسیار کهنه و قدیمی هستند.
آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

ممکن است بسیاری از ما وسایلی را در خانه نگهداری کنیم که دیگر از مد افتاده‌اند و فقط از روی عادت آن‌ها را در خانه نگه‌داشته‌ایم. اما برای داشتن یک دکوراسیون اصولی، نگهداری این وسایل کار اشتباهی است. بنابراین لازم است هر از چندگاهی نگاهی به دکوراسیون خانه خود بیاندازیم و وسایلی که دیگر از مد افتاده‌اند را از محیط خارج کنیم. در این مطلب از دلتامگ به معرفی آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل می‌پردازیم.

آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

نمی‌توان به راحتی گفت چه طرح‌ها و رنگ‌هایی را می‌توان برای سال‌های طولانی در خانه خود حفظ کرد. چرا که هر رنگ یا وسیله‌ای باتوجه به شرایط در طول زمان از مد می‌افتد یا باز مد می‌شود.

قفسه‌های قدیمی

اگرچه قفسه‌های باز (بدون درب) دسترسی به لوازم ضروری آشپزخانه را آسان می‌کند، اما این راه‌حل ذخیره‌سازی ترند شده، و با اشکالاتی نیز همراه است. قفسه‌های باز باعث می‌شوند بشقاب، لیوان و تمامی وسایل چیده‌شده در قفسه با لایه‌ای از خاک و چربی پوشیده‌شوند. اگر ظاهر قفسه‌های باز را دوست دارید اما به گرد و غبار و مرتب‌سازی مداوم علاقه ندارید، کابینت‌های شیشه‌ای مات یا رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  با آینه چراغ دار، جلوه‌ای لوکس به خانه ساده خود ببخشید

مبلمان بژ از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

مبلمان بژ از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

فضای داخلی مینیمالیستی با رنگ‌های خنثی سال‌هاست که ترند شده‌اند، با این حال مبلمان بژ ممکن است زود دل را بزند و خسته کننده‌شوند.

کاشی مترو

اسم این کاشی به این دلیل مترو است که اولین سری آن در متروی شهر نیویورک به‌کار برده‌شد. این کاشی‌ها برای آشپزخانه و حمام بسیار محبوب هستند اما امروزه باید جای خود را به کاشی‌های رنگارنگ لانه زنبوری و هشت ضلعی بدهند و ساختاری مدرن‌تری به هر خانه ببخشند.

کاشی مترو

تابلوهایی با طرح گیاهان

تابلوی گیاهان پررنگ، به ویژه مواردی که برگ درخت خرما را نشان می‌دهد، از چند سال پیش بسیار محبوب و ترند شده‌است. اما این حجم از فراگیری تابلوها باعث شده‌است تا از محبوبیت آن‌ها کم شود و مردم به سمت تابلوهای نقاشی‌شده یا عکس‌های چاپ شده بروند.

پیشنهاد مطالعه: چطور نور مناسب فضاهای خانه را انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک‌ترین لوستر‌های مدرن برای دکوراسیون خانه‌ای رویایی

لوستر‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع نورپردازی هستند که برای تزئین خانه‌ها استفاده می‌شوند. آن…