زیباتر از قبل مبلمان را چیدمان کنید!

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهم نیست در حال تعمیرات اساسی منزل خود هستید یا فقط می‌خواهید چند وسیله جدید را به دکوراسیون خانه اضافه کنید. اضافه کردن مبل تک نفره به چیدمان منزل، انتخابی عالی و هوشمندانه است.
روش های چیدمان مبل تک نفره

اگر از اضافه کردن مبل‌های تک نفره به دکوراسیون خانه خوشتان می‌آید اما در مورد راه و روش درست آن مطمئن نیستید، این مطلب از مجله دلتا را بخوانید تا با تمام روش های چیدمان مبل تک نفره آشنا شوید.

روش های چیدمان مبل تک نفره

می‌توانید با قرار دادن این مبل های تک نفره در بخش‌های مختلف خانه خود نظیر نشیمن، اتاق خواب و اتاق مهمان، دکوراسیون بی‌همتایی را خلق کنید.

استفاده از یک مبل تک نفره دراتاق نشیمن

یکی از بهترین روش های استفاده از این مبل قرار دادن آن در چیدمان نشیمن است. یک مبل تک متفاوت در کنار ست اصلی مبلمان خانه شما، می‌تواند جذابیت چیدمان منزل را چند برابر کند. چنین کاری باعث می‌شود تعادل بیشتری در فضای خانه برقرار شود.

روش های چیدمان مبل تک نفره

چیدمان دو مبل تک نفره هم شکل از روش های چیدمان مبل تک نفره

اگر زیاد اهل ریسک نیستید و دوست دارید از این مبل در خانه خود استفاده کنید، گذاشتن دو مبل تک نفره هم شکل در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی یا در کنار شومینه انتخاب مناسبی برای شما است. با این روش می‌توانید به‌طور قرینه مبل‌های تک نفره را بچینید. چنین کاری باعث می‌شود تعادل بیشتری در فضای خانه برقرار شود و مبل‌های تک توجه کمتری را به سمت خود جلب کنند.

روش های چیدمان مبل تک نفره

استفاده از دو یا سه مبل تک نفره غیر هم شکل

اگر به دکوراسیون مدرن و خاص علاقه دارید می‌توانید از دو یا حتی سه مبل تک غیر هم شکل استفاده کنید و چیدمان خانه خود را بی‌همتا کنید. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند! سر بزنید.

استفاده از دو یا سه مبل تک نفره غیر هم شکل

چیدمان مبل تک نفره در کنج‌ها از روش های چیدمان مبل تک نفره

در خانه یک کنج خالی و بدون استفاده دارید؟ با اضافه کردن یک مبل تک نفره، روح تازه‌ای در دکوراسیون منزل خود بدمید. در چنین چیدمانی، می‌توانید با گذاشتن یک میز یا گلدان در کنار مبل تک، محیط خاص‌تری طراحی کنید.  با قرار دادن این نوع مبل در کنار شومینه می‌توانید در روزهای سرد زمستانی، روی صندلی محبوب خود بنشینید و از گرمای مطبوع لذت ببرید. قرار دادن یک شال پشمی یا خز روی مبل تک نفره کنار شومینه، ظاهر جذاب تری از اتاق نشیمن شما به نمایش می‌گذارد.

چیدمان مبل تک نفره در کنج‌ها

چیدمان مبل تک نفره در اتاق خواب

مبل‌های تک نفره می‌توانند گزینه مناسبی برای ایجاد فضای نشستن و مطالعه در اتاق باشند. همچنین می‌توانید با قرار دادن یک مبل تک نفره کنار پنجره، از نور طبیعی اتاق خود لذت ببرید. اگر می‌خواهید قبل از خواب کمی مطالعه کنید، قرار دادن یک مبل تک نفره در کنار آباژور ایده خوبی به‌نظر می‌رسد. وجود مبل تک نفره در اتاق کودک نیز فضایی عالی برای قصه‌گویی شبانه مادر و پدر فراهم می‌کند.

چیدمان مبل تک نفره در اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب با کمترین هزینه اتاق خواب خود را نو کنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…