راز ۲۲ جسد بدون بدن چه بود؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قاتلین و جنایت‌کاران همیشه برای انجام کارهای وحشتناک خود دلایل بسیاری دارند. در این بین دلیل و نحوه انجام کار خون آشام هانور از همه رعب‌آور‌تر است.
خون آشام هانور

«فریتس هرمان» از مشهورترین قاتلانی است که به نام خون‌آشام مشهور شد. او یکی از عجیب‌ترین جنایت‌های تاریخ را در آلمان مرتکب شد. راز خون آشام هانور را در مجله دلتا بخوانید.

مشکل فریتس از کودکی بود

فریتس از کودکی با خانواده عجیب و غریبش مشکل داشت. مهم‌ترین مشکلش هم با مادرش بود که از آن دست آدم‌هایی بود که خودش هم نمی‌دانست دارد چه کار می‌کند.
یکی از عجیب‌ترین کارهای مادرش این بود که در کودکی هروقت که فریتس می‌خواست با اسباب‌بازی‌های پسرانه بازی کند پسر کوچولو را این کار منع می‌کرد و همیشه عروسک و اسباب‌بازی‌هایی به او می‌داد که دخترها با آن بازی‌ می‌کردند.

نفرت از تمامی زنان!

فریتس بعدها گفت که این کار مادرش یکی از بدترین تاثیرهای روانی را روی او گذاشته است و باعث شده که او یک خون‌آشام شود. رفتار مادر فریتس با او باعث شد که از اجتماع و خصوصا از زن‌ها نفرت داشته باشد.

شروع کابوس مردم شهر

داستان جنایت‌های تبهکار آلمانی در هفدهم می ۱۹۲۴ هنگامی فاش شد که چند پسربچه کنار رودخانه لاینه – نزدیک قلعه هانور هابر نهایزن – در حال بازی بودند که ناگهان یک جمجمه انسان را پیدا کردند و جیغ‌زنان به طرف خانه‌هایشان دویدند و ماجرا را به خانواده‌هایشان اطلاع دادند. طبیعی بود که خیلی زود ماجرای این جمجمه‌ها در شهر پیچید و پلیس دست به کار شد. ۱۲ روز بعد آب رودخانه جمجمه دیگری را به خشکی آورد، با پیدا شدن دو جمجمه دیگر در کنار همان رودخانه، کم‌کم این شهر تبدیل به یکی از نقاط ترسناک جهان شد.

راز 22 جسد بدون بدن چه بود؟

راز وحشتناک قتل‌ها، خون مقتولین نوشیده شده بود!

آزمایش‌های انجم شده روی دو جمجمه او مشخص کرد که جمجمه‌ها متعلق به افرادی ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند و آخرین جمجمه یافت شده هم متعلق به پسر بچه‌ای ۱۲ ساله بود. مردم شهر به شدت ترسیده بودند و وحشت‌زده کوچکترین خبری مربوط به این جنایت‌ها را دنبال می‌کردند. در همین زمان شایع شد که قاتل ابتدا خون قربانیان خود را می‌مکد و سپس جنازه‌های آن‌ها را به جز سرشان می‌فروشد. به همین خاطر مردم به این قاتل ناشناس قلب «خون‌آشام هانور» دادند.

دستگیری خون‌آشام هانور

با کشف این جمجمه‌ها پلیس برای یافتن استخوان‌های بیشتر تصمیم گرفت تا تمام گوشه و کنار رودخانه را بگردد و نتیجه این جست‌وجوها کشف ۵۰۰ استخوان متعلق به ۲۲ جسد بود. با ردزنی‌های پلیس سرنخ‌ها به هرمان ختم شد و تا مدت‌ها در جست‌وجوی پیدا کردن مدرکی هرچند ناچیز پلیس او را کاملا زیرنظر گرفت. این مرد که پیش از این هم به اتهام کودک‌آزاری محکوم شده بود. سرانجام با سرنخ‌هایی که پلیس به دست آورد به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شده و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که او همان خون‌آشام هانور است.

راز خون آشام هانور چه بود

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه از شر بوی سوختگی غذا خلاص شویم؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…