مانتو کتی را با این لباس‌ها ست کنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانتوی کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌دهد. روش‌های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌های دیگر وجود دارد.

همان‌طور که از اسم آن پیداست، مانتو کتی ترکیبی از کت و مانتو است. یقه و آستین‌های این مدل مانتوها شبیه به کت طراحی می‌شود و معمولا آن را از پارچه‌هایی می‌دوزند که ظاهری رسمی‌تر و شکیل‌تر به مانتو می‌دهد. در این مطلب از دلتامگ به موضوع ست کردن جذاب مانتو کتی می‌پردازیم.

ست کردن جذاب مانتو کتی

۴ ایده برای داشتن یک استایل جذاب با مانتو کتی و شلوار جین

ظاهر تک‌رنگ

با مانتو کتی می‌توانید ظاهری تک‌رنگ داشته باشید. استایل تک‌رنگ برای موقعیت‌های رسمی مناسب است. مانتوی مشکی را با شلوار جین مشکی و تی‌شرت یا بلوز یقه اسکی مشکی بپوشید.

استایل فوری و بی‌دردسر

برای داشتن یک استایل فوری که برای بیشتر موقعیت‌ها مناسب باشد، مانتو‌‌‌ کتی قهوه‌ای را با بلوز یقه اسکی زیتونی بپوشید. این استایل با پوشیدن شلوار جین با رنگ‌های تیره‌تر، کامل می‌شود.

استایل غیررسمی برای آخر هفته

با پوشیدن کفش کتانی و شلواری که تنگ‌تر باشد می‌توانید یک استایل غیررسمی با مانتو‌‌ کتی داشته باشید. برای زیر مانتو هم می‌توانید از تیشرت سفید استفاده کنید. کفش کتانی انواع مختلفی دارد. بعضی از انواع آن‌ها ساده‌تر هستند و به‌راحتی می‌توانید با لباس‌هایی مثل کت و مانتو کتی ست کنید. مدل‌های خیلی اسپرت برای پوشیدن همراه با مانتو مناسب نیست.

ست کردن مانتو کتی

استایل‌های رسمی و غیررسمی با مانتو کتی بدون شلوار جین

پوشیدن مانتو‌‌‌ کتی با شلوار جین فقط یکی از صدها استایلی است که می‌توانید با مانتو داشته باشید. مانتو کتی این قابلیت را دارد که آن را با انواع شلوارها و لباس‌های دیگر ست کنید و یک استایل شکیل و زیبا داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  استفاده از کرم آبرسان تنها با این روش موثر است

با لگ و ژاکت بلند

این استایل برای فصل‌های سرد سال مناسب است. می‌توانید مانتو‌‌‌ کتی را روی ژاکت بلند بپوشید. این استایل با لگ کامل می‌شود. به‌جای لگ می‌توانید از شلوارهای جذب استفاده کنید.

روی لباس سرهمی

یکی دیگر از روش‌های پوشیدن مانتو کتی به‌خصوص اگر مانتوی نسبتا کوتاه باشد، پوشیدن روی لباس سرهمی است. یک مانتو کتی که همراه با لباس سرهمی تک‌رنگ و ساده پوشیده شود می‌تواند شما را قدبلندتر نشان دهد.

پوشیدن با شلوار پارچه‌ای یا کتان

مانتو‌‌‌ کتی حالت نیمه‌رسمی دارد بنابراین می‌توانید غیر از شلوار جین، آن را با شلوارهای پارچه‌ای و کتان هم بپوشید. اما در مجموع بهتر است که مانتو کتی را با شلوار گشاد نپوشید؛ به‌خصوص اگر قد کوتاهی دارید. این کار باعث می‌شود که اندام شما عریض‌تر و قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…