پاک کردن چربی روی کابینت در سریع‌ترین زمان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چربی‌های کابینت منظره‌ای زشت را ایجاد می‌کنند ولی می‌توانید با روش‌های ساده و به‌صرفه این چربی‌ها را از بین ببرید.
پاک کردن چربی روی کابینت در سریع‌ترین زمان

کابینت یکی از مکان‌هایی است که در معرض چربی آشپزی قرار می‌گیرد و خیلی از افراد نمی‌توانند آن را خوب تمیز کنند. باید یادتان باشد که چرب ماندن کابینت می‌تواند باعث ابتلا به بیماری شود و بهتر است این چربی‌ها را پاک کنید. در این مطلب از دلتامگ به بیان روش های پاک کردن چربی روی کابینت می‌پردازیم.

روش های پاک کردن چربی روی کابینت

در ادامه با تکنیک‌های خاص برای از بین بردن چربی‌های کابینت آشنا می‌شوید که به کابینت‌ها آسیبی وارد نمی‌کند.

خمیر دندان از روش های پاک کردن چربی روی کابینت

خمیر دندان قدرت زیادی در لکه زدایی دارد. برای استفاده کردن از این روش کافی است کمی خمیر دندان را روی لکه‌ها بریزید و ۵ دقیقه صبر کنید. پس از این مدت زمان می‌توانید با استفاده از یک اسفنج خمیر دندان را از روی سطح چربی‌ها پاک کنید و تاثیرات شگفت‌انگیز این روش را ببینید. پس از این تمام خمیر دندان را با اسفنج نم‌دار تمیز کنید و با یک حوله نم‌دار تمام سطح کابینت را تمیز کنید.

 

سرکه و آبلیمو

چنانچه لکه‌های کابینت شما سخت شده است و مدت زیادی آن‌ها را تمیز نکرده‌اید می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید که بسیار موثر است. آب لیمو سرکه ترکیبی شگفت‌انگیز است و هر نوع لکه ای را در زمانی کوتاه از بین می برد آب لیمو و سرکه سفید را در اسپری بریزید و سعی کنید نسبت آن‌ها با هم برابر باشد. لازم نیست که تمام بخش‌های کابینت را اسپری کنید و خیس کنید بلکه فقط روی لکه‌ها این ترکیب را اسپری کنید. بعد از اسپری کردن باید کابینت‌ها را با استفاده از حوله خشک کنید تا چیزی روی آن نماند.

آب و دستمال

یکی از روش‌های ساده و ابتدایی برای تمیز کردن هر چیزی استفاده از آب و دستمال است. بهتر است از دستمال مرطوب استفاده کنید و مطمئن شوید که کابینت‌های شما ضد آب است و در صورت استفاده از آب برای شستن خراب نمی‌شوند و زنگ نمی‌زنند. هر چند کابینت‌های امروزی همه ضد آب هستند و شما می‌توانید خیلی راحت آن‌ها را بشویید. در موقع تمیز کردن کابینت‌ها سعی کنید از دستمال‌های نرم استفاده کنید و از هر نوع اسکاچ و سیم ظرفشویی دوری کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد خط و خش روی کابینت شوید.

مطلب پیشنهادی:  آیا واقعا مرگ خورشید نزدیک است؟

سرکه سفید از روش های پاک کردن چربی روی کابینت

دیگر روشی که امروز استفاده می شود این است که برای تمیز کردن لکه های چربی از روی کابینت ها از سرکه سفید استفاده کنید. در واقع سرکه سفید خطرات کمی دارد و مانند مواد شوینده قوی به ریه آسیب وارد نمی کند و همچنین کابینت های شما مدت زمان بیشتری سالم می‌مانند. برای استفاده از این روش باید مقداری از سرکه سفید را با آب در اسپری بریزید و برای تمیز کردن از آن استفاده کنید.

جوش شیرین

خواص جوش شیرین برای تمیز کردن سطوح باور کردنی نیست. برای استفاده از این ماده بهتر است آن را با کمی آب مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد و بعد روی لکه های سخت روغن و چربی روی کابینت قرار دهید و پس از ده دقیقه با استفاده از یک دستمال مرطوب آنها پاک کنید. بهتر است برای پاک کردن جوش شیرین از روی کابینت ها از وسایلی مانند چاقو و قاشق استفاده نکنید. پس از تمیز کردن با جوش شیرین باید تمام کابینت را با آب تمیز کنید تا لکه‌های سخت روی کابینت نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…