با کمترین هزینه اتاق خواب خود را نو کنید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لازم نیست همیشه به دنبال هزینه‌های زیاد بروید یا تمامی وسایل و مبلمان خود را از اول تهیه کنید، بعضی وقت‌ها با همان چیزهایی که در اختیار داریم، می توانیم تنوع را ایجاد کنیم و لذت ببریم.
تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

اتاق خواب، فضایی خصوصی و مورد توجه برای همه ماست. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه می‌پردازیم.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

در ادامه این مطلب نکاتی ساده و کاربردی برای تغییر دادن اتاق خوابتان می‌توانیم به شما پیشنهاد می‌دهیم.

وسایل اتاق خواب را جابه‌جا کنید

همیشه مجبور نیستید برای تغییر دکوراسیون مبلمان جدید بخرید یا همه چیز را نو کنید. بعضی وقت ها فقط کافی است تا وسایل و مبلمان خود را جابه‌جا کنید. این کار نه تنها هزینه‌ای ندارد، بلکه وقت و انرژی زیادی هم از شما نمی‌گیرد. این کار را با عجله انجام ندهید، وقتی در حال جابه‌جایی وسایل هستید، اگر وسیله غیرضروری به چشمتان آمد، سریعا آن را از اتاق خارج و حذف کنید. خلاص شدن از وسایل اضافی فضای شما را بازتر می‌کند.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

عوض کردن رو بالشتی و ملحفه‌ها از نکات تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

از آنجایی که تخت خواب نقطه کانونی و اصلی اتاق خواب است، پس تغییر هر چیزی مربوط به آن بی‌تاثیر نیست. یکی از تغییرات کوچک ولی بسیار موثر تعویض رو بالشتی، ملحفه‌ها و در نهایت رو تختی است. اما نه هر تغییری. تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه باید مشهود باشند و البته طراحی فضا را بهتر کنند.
یک رنگ یا طرح کاملا متفاوت از حالت فعلی آن انتخاب کنید یا اگر از تنوع رنگ ها خسته شده اید، سفید را انتخاب کنید. سفید رنگی خنثی است که در تمام فصول سال مورد پسند و استفاده است. برای اینکه خانه ود را زیبا کنید به مطلب با این گل‌های رنگی خانه خود را زیباتر کنید سر بزنید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

روشنایی را تعییر دهید

نور یک عنصر کلیدی در هر فضا و اتاق خوابی است که نمی‌توان بی هدف و راحت از کنار آن عبور کرد. جذابیت و آرامش یک اتاق را با مقدار نور آن می‌توانید تغییر دهید. این کار می‌تواند به سادگی اضافه کردن یک لامپ یا عوض کردن لوسترها و روشنایی‌ها باشد. شاید یک لوستر دست‌ساز را بخواهید جایگزین یک لوستر چوبی یا فلزی کنید یا برعکس یک روشنایی دیواری بخواهید به اتاق خوابتان اضافه کنید.

روشنایی را تعییر دهید

رنگ کنید

یک دیوار با رنگ آبی کمرنگ یا طوسی روشن گزینه مناسبی برای حس آرامش در اتاق خواب شما است. از رنگ می‌توان برای زنده کردن یک مبلمان و وسایل قدیمی هم استفاده کرد. البته این رنگ کردن فقط شامل دیوار نمی‌شود. تختخواب یا کمد خود را می‌توانید با کمی حوصله سمباده بکشید و رنگ کنید. رنگ‌های شاد و روشن بهترین انتخاب هستند. با این روش احساس نو بودن و تازگی در مبلمان خود خواهید کرد.

رنگ کنید

عوض کردن کفپوش‌ها از تغییر دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

چه کسی دوست ندارد پاهایش را روی یک سطح نرم بگذارد؟ فرش‌ها را عوض کنید، کفپوش کف را عوض کنید. اگر کف اتاقتان سرامیک است، آن را لمینت یا پارکت کنید یا سرامیک آن را در ابعادی بزرگ‌تر یا طرح و رنگی دیگر تغییر دهید. دوست ندارید کفپوش‌ها را عوض کنید، خوب فرش را تغییر دهید. گلیم نرم و دستبافتی را جایگزین کنید یا یک قالیچه نرم با رنگی متفاوت بیندازید.

عوض کردن کفپوش‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…