با این گل‌های رنگی خانه خود را زیباتر کنید

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گل آرایی از زیباترین و لطیف‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود، ارتباط روزانه با گل و گیاهان باعث می‌شود تا استرس و فشار زندگی به میزان زیادی از بدن خارج شود.
گل آرایی در دکور خانه

گل آرایی در دکور خانه ممکن است برای همه مقرون‌به صرفه‌ نباشد. در ادامه ایده‌هایی را برای شما بازگو می‌کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین و زیباترین نتیجه را در خانه خود شکوفا کنید. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

اگر به دنبال خانه‌ای خوب برای اجاره هستید به مطلب اجاره خانه در مهرماه امسال گران می‌شود سر بزنید.

گل آرایی در دکور خانه

گل آرایی در خانه به هنر استفاده از گیاهان و گل‌ها برای ترکیب بندی و خلق آثار و طرح‌هایی زیبا و دلنشین گفته می‌شود.  در ادامه به نمونه‌هایی از گل آرایی‌های ساده و کاربردی می‌پردازیم.

گل‌های غنچه‌ای از نکات گل آرایی در دکور خانه

استفاده از گل‌های غنچه ای  که در دسته گل‌های عروس نیز استفاده می شود، می تواند انتخاب مناسبی برای گلدان‌های خالی روی میز باشد.

گل آرایی در دکور خانه

میز را در راهرو یا در گوشه سالن قرار دهید

برای یک گل آرایی مدرن و همزمان وینتیج می‌توانید یک میز پایه بلند را برای قرار دهی گلدان انتخاب کنید. بهتر است میز را در راهرو یا در گوشه سالن قرار دهید. اگر بتوانید میز و گلدان را در مجاورت نور طبیعی بگذارید در هنگام تابش خورشید می توانید تصویری زیبا و خیره کننده را داشته باشید.

گل آرایی در دکور خانه

استفاده از گلدانی در مرکز میز که با گل‌هایی به رنگ مبلمان تزیین شده است

ست کردن رنگ گل‌ها با مبلمان و اکسسوری‌های خانه می‌تواند هارمونی زیبایی به خانه شما بدهد. برای مثال استفاده از گلدانی در مرکز میز که با گل‌هایی به رنگ مبلمان تزیین شده است، حس طراوت را به خانه می‌دهد.

استفاده از گلدانی در مرکز میز

رنگ و طرح گل‌ها باید با فرش و اکسسوری‌های فضا متناسب باشد

اگر فضای ورودی خانه شما به گونه ای است که می توانید از یک میز استفاده کنید، بهتر است بر روی آن یک گلدان لبریز از گل قرار دهید. رنگ و طرح گل‌ها باید با فرش و اکسسوری‌های فضا متناسب باشد. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب سر با این مبلمان ارزان، خانه خود را لوکس کنید بزنید.

رنگ و طرح گل‌ها

استفاده از یک گلدان کوچک در کنار تختخواب از نکات گل آرایی در دکور خانه

استفاده از یک گلدان کوچک در کنار تختخواب باعث می‌شود تا خوابی بهتر و راحت‌تر داشته باشید و صبح‌ها روز خود را با صحنه‌ای زیباتر آغاز کنید.

استفاده از یک گلدان کوچک در کنار تختخواب

گل آرایی و اهمیت استفاده از گل‌ها را از یاد نبرید

اگر در باغ یا تراس خود میز چیده‌اید، گل آرایی و اهمیت استفاده از گل‌ها را از یاد نبرید. گلدان‌های متعدد با گل‌های رنگارنگ می‌تواند جلوه‌ای خیره کننده به میز شما بدهد.

گل‌های زرد رنگ می‌توانند گزینه مناسبی برای جان‌بخشی به خانه باشند

استفاده از گلدان‌ها بر روی شومینه می‌تواند زیبایی و رنگی جدید به خانه دهد. گل‌های زرد رنگ می‌توانند گزینه مناسبی برای جان‌بخشی به خانه باشند.

گل‌های زرد رنگ

گل‌های ارکیده را در یک گلدان ساده و شیشه‌ای قرار دهید

گل‌ها قدرت زیادی دارند. گل‌های ارکیده را در یک گلدان ساده و شیشه‌ای قرار دهید. ارکیده نماد لوکس بودن و ظرافت است و اگر در فضایی مدرن و مینیمال قرار بگیرند به راحتی مرکز توجه و زیبایی می‌شوند.

decoarting with flowers8 با این گل‌های رنگی خانه خود را زیباتر کنید

دسته‌های رنگی گل را از گرم به سرد از نکات گل آرایی در دکور خانه

دسته گل‌های رنگین کمانی می‌توانند گزینه مناسبی برای جان بخشی به فضا باشند. دسته‌های رنگی گل را از گرم به سرد بچینید و رنگین کمان خود را ایجاد کنید.

در کنار میز خود گلدانی با گل‌های تازه قرار دهید

یک میز صبحانه با یک گلدان رنگی تکمیل می‌شود. در کنار میز خود گلدانی با گل‌های تازه قرار دهید تا روزی پر انرژی و زیبا را آغاز کنید.

decoarting with flowers10 با این گل‌های رنگی خانه خود را زیباتر کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب پاک کردن چربی روی کابینت در سریع‌ترین زمان را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…