لباس‌هایی جذاب که شما را لاغر نشان می‌دهد

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعضی از خانم‌ها دوست دارند لاغرتر از آنچه هستند باشند، ولی ممکن است به دلایل ژنتیکی یا استفاده از داروهای خاص و غیره دچار چاقی شوند و نتوانند خیلی سریع به وزن مورد نظر خود برسند.

به طور حتم زنان علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌هایی هستند که آن‌ها را خوش‌فرم‌تر نشان دهد و حس بهتری داشته باشند. در این مطلب از دلتامگ به شما آموزش می‌دهیم که چه لباس‌هایی شما را لاغرتر نشان می‌دهد. همراه ما باشید تا لباس هایی که شما را لاغر نشان می‌ دهد را به شما معرفی کنیم.

لباس هایی که شما را لاغر نشان می‌ دهد

لباس‌هایی با رنگ تیره

تا حد ممکن از پوشیدن لباس‌های روشن خودداری کنید به دلیل اینکه ماهیت لباس‌های روشن مثل سفید به گونه‌ای است که شکل واقعی بدن را بیشتر مشخص می‌کنند ولی در رنگ‌های تیره مانند سبز تیره، مشکی، طوسی و غیره باعث می‌شود افراد لاغرتر به نظر بیایند.

لباس یقه‌هفت

شما با پوشیدن یک لباس یقه‌هفت به دلیل خطای دید بسیار کشیده‌تر به نظر می‌رسید و شما را لاغر ترو قدبلندتر نشان دهد.

 لباس های خوش فرم

لباس‌های فرم ساعت شنی انتخاب کنید

لباس‌هایی با فرم ساعت شنی لباس‌هایی هستند که در قسمت کمر تنگ می‌شوند و همین باعث می‌شود که کمر شما بسیار باریک نشان داده شود حالا اگر لباسی با این فرم در کمدتان ندارید می‌توانید با بستن یک کمربند همین حالت را  در قسمت کمرتان به وجود آورید.

مطلب پیشنهادی:  یکبار برای همیشه مبلمان منزل را درست بچینید!

شلوار راسته بپوشید

یک شلوار راسته و اتو کشیده باعث می‌شود که پاهای شما فرم بهتری داشته باشند و بهتر است به جای شلوارهای فاق کوتاه، شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید و با یک کفش پاشنه بلند آن را ست کنید.

پوشیدن لباس‌های همرنگ

لباس یکرنگ تاثیر بسیار زیادی در بلندقد شدن شما دارد و باعث می‌شود بسیار کشیده‌تر و لاغرتر به نظر بیایید. برعکس آن اگر لباس‌های رنگارنگ را انتخاب کنید قد شما کوتاه‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسید.

لباس‌هایی با سایز مناسب

امروزه یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها پوشیدن لباس‌هایی بسیار بزرگ‌تر از سایز خودشان است و از این طریق می‌خواهند فرم خود را پنهان کنند که باید بگوییم این کار اشتباه است. شما دقیقا باید لباس‌های سایز خود را انتخاب کنید و نکاتی که در بالا اشاره کردیم  را هم رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…