با این مبلمان ارزان، خانه خود را لوکس کنید

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان ال از جمله عناصری در دکوراسیون هستند که شاهد حضور آن‌ها در منازل زیادی هستیم، چرا که قابلیت انطباق با طیف وسیعی از سبک‌های دکوراسیون از جمله مدرن، معاصر، مینیمال و مسلما کلاسیک و سلطنتی را دارند.

در این مطلب از دلتامگ قصد داریم تصمیم‌گیری در این زمینه را برای شما ساده‌تر کنیم و در این راستا به معرفی مبلمان شیک با طرح کلاسیک که باید با آن آشنا شوید، خواهیم پرداخت.

مبلمان شیک با طرح کلاسیک

اگر شما هم از علاقه‌مندان به مبل ال کلاسیک هستید یا قصد خرید مبل دارید، در کنار ما بمانید.

مبل ال چستر

یکی از دلایل محبوبیت مبل ال، جلوه باشکوهی است که به دکوراسیون منزل می‌بخشد. از طرفی مبل چستر به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین انواع مبلمان در دنیای دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود. حالا ترکیب این دو را تصور کنید که چه جلوه شیکی به منزل شما خواهد بخشید. مبلمان شیک با طرح کلاسیک

مبل ال کلاسیک با جلوه روستیک از مبلمان شیک با طرح کلاسیک

در دنیای دکوراسیون اشتراکات قابل توجهی بین سبک‌های مختلف وجود دارد. یکی از مواردی که شاهد حضور آن هم در سبک کلاسیک و هم سبک روستیک در ابعاد بالا هستیم، چوب است. بله عناصر دکوراسیون چوبی و البته سبک روستیک هنوز هم برای ایجاد چیدمانی باشکوه از اولین گزینه‌ها هستند.

مبلمان شیک با طرح کلاسیک

مبل ال، عنصری برجسته در دکوراسیون

اگر به دنبال انتخاب یک مبل ال هستید که در دکوراسیون منزل شما تبدیل به نقطه کانونی شود پس علاوه بر انتخاب مدل چستر، نیازمند انتخاب رنگی برجسته و قوی برای آن هم هستید. یک مبل ال کلاسیک همچون مبل ال چستر به همراه کاناپه تک نفره و پاف جلو مبلی رویال، قابلیت تبدیل شدن به نقطه کانونی دکوراسیون را دارد؛ فرقی نمی‌کند در پس زمینه از رنگ‌های خنثی یا رنگ‌هایی قوی برای پالت رنگ استفاده کرده‌اید.

مطلب پیشنهادی:  قبل از خرید فرش راه‌پله به این نکات توجه کنید!

مبل ال، عنصری برجسته در دکوراسیون

مبل ال کلاسیک لمسه‌کاری شده

عناصر دکوراسیونی که تمام یا بخش زیادی از آن‌ها لمسه‌کاری شده جلوه جذابی به فضا می‌بخشند. با این حال بسیاری از افراد نگران این هستند که این عناصر از دکوراسیون جلوه مینیمال آن را متاثر کنند. اگر شما هم به دنبال داشتن جلوه‌ای مینیمال در دکوراسیون و در عین حال علاقه‌مند به استفاده از مبلمان لمسه‌کاری کلاسیک شده هستید، پیشنهاد ما به شما مبل ال ۶ نفره رویال مدل شنل استفاده شده است. بمبل ال کلاسیک لمسه‌کاری شده

مبل ال تلفیقی از مبلمان شیک با طرح کلاسیک

مبل ال نیروانا مدل یونا، با طراحی ساده و در عین حال پیچیده‌اش و رنگ‌بندی خنثی، جلوه تلفیقی باشکوهی در اختیار شما قرار می‌دهد. با اضافه کردن کوسن‌هایی در رنگ‌هایی قوی همچون زرد و سبز می‌توانید به تکمیل جلوه آن بپردازید.

مبل ال تلفیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…