پوست خود را مانند زنان کره‌ای صاف و براق کنید

1
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
زنان کره‌ای همواره در دنیا به داشتن پوست صاف و زیبا معروف بوده‌اند و اکثر آن‌ها راز زیبایی خود را فاش نمی‌کنند.

راز زیبایی پوست زنان کره ای چیزی‌ست که نسل‌به‌نسل در خانواده‌های کره‌ای گشته و از مادر به دختر رسیده است. در این مطلب از دلتامگ به موضوع صاف و براق کردن پوست خود می‌پردازیم.

صاف و براق کردن پوست

قانون ۱۰ ثانیه

بعد از حمام، حتما تونر و آبرسان خود را در ظرف ۱۰ ثانیه به پوستتان بمالید، زیرا هر چه مدت این زمان طولانی‌تر شـود، رطوبت‌رسانی کمتر و در نتیجه خشکی پوست بیشتر می‌شود. بنابرایـن هرچه سریع‌تر ایـن روند را انجام دهید، بیشتر از رطوبت پوست خـود محافظت خواهیـد کـرد. در حالت ایده‌آل، شما باید این کار را بلافاصله بعد از دوش انجام دهید.

خودت را بزن

ایـن یک تکنیک فـوق‌العـاده محبوب در کره به شمار می‌آید و از رسوم قدیمی کره محسوب می‌شود که نسل به نسل آموزش داده شده است. کره‌ای‌هـا باور دارند، ایـن روش موجب افزایش جریان خون می‌شود که در نتیجه عضلات صورت را محکم‌تر می‌شود.

صاف و براق کردن پوست

آب برنج

زنان کره‌ای به دلیل فواید بسیار زیاد آب برنج، سابقه طولانی مدتی برای شستن صورتشان به این روش دارند. در واقع آب برنج یک مرطوب کننده طبیعی است که بـه کنـد شـدن روند پیری، شفافی و به از بین بردن لکه‌های پوست کمک می‌کند. می‌توانید به‌سادگی در منزل با کمی برنج و آب خودتان آن را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی:  رژلب حجم دهنده چیست؟

یوگای صورت

بانوان کره‌ای برای تقویت و بهبود گردش خون در پوست صورت خود از یوگای صورت استفاده می‌کنند که این می‌تواند به شفاف به نظر رسیدن پوست کمک کند.

یک نظر

  1. ناشناس

    27 دی 1402 در 1:08 ب.ظ

    خیلی آموزنده بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خشم والدین چه تأثیری بر کودکان دارد؟

عصبانیت و خشم والدین می تواند تأثیرات شدیدی بر فرزندان داشته باشد. گاهی اوقات، والدین خشم …