خوشگذرانی را در این نقطه از ایران تجربه کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طبیعت بکر و تفریحات هیجان‌انگیز جنوب کشورمان به‌قدری منحصربه‌فرد هستند که هر کسی را ترغیب به سفر و خوشگذرانی در این بخش می‌کند.

ایران کشوری است سرشار از جاذبه‌های غنی به طوری که در آن می‌توان هر نوع جاذبه‌ای اعم از تاریخی، طبیعی، تفریحی و… را یافت. هر نقطه از ایران حال و هوای خودش را با توجه به شرایط محیطی دارد. مردم بسته به علایق و روحیات خود می‌توانند در هر کجای آنکه راحت‌تر هستند، به سفر و گشت و گذار بپردازند. یکی از نقاطی که همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد، جنوب ایران است. با دلتامگ همراه باشید تا بهترین تفریحات جنوب ایران را بشناسید.

بهترین تفریحات جنوب ایران در کیش

فلای بورد

بد نیست بدانید که برای داشتن یک تجربه موفقیت آمیز لازم است که سرعت عمل و حفظ تعادل خوبی داشته باشید. چون در فلای بورد شما در هوا معلق خواهید بود و به کمک پمپاژ آب باید تعادل خود را به دست آورده و آن را حفظ نمایید.

بهترین تفریحات جنوب ایران

شاتل و بنانا

شاتل و بنانا به این صورت است که شما بر روی یک تیوپ بادی متصل به قایق گازی می‌نشینید و خود را به جریان آب می‌سپارید. در واقع همین که قایق گازی شما را با شتاب بالا به این طرف و آن طرف می‌کشد، نوعی هیجان برایتان ایجاد کرده و باعث می‌شود تا از آن لذت ببرید.

گلایدر

به پرواز در آمدن از طریق گلایدر این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که از فاصله‌ای دور اشراف کامل نسبت به زیبایی‌های کیش داشته باشید.

گلایدر

بهترین تفریحات قشم

سافاری در صحرای قشم

شما برای تجربه سافاری در صحرای قشم دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت. می‌توانید یک سافاری هیجان‌انگیز را با استفاده از اتومبیل‌های ویژه تجربه کنید و یا اینکه سوار شدن بر شتر را انتخاب نمایید.

سافاری

اسکی روی آب

برای اسکی روی آب لازم است که کفش‌های اسکی خاصی را به پا کرده و پس از اتصال به قایق سعی کنید که بر روی حفظ تعادل خود متمرکز شوید. حتما این ورزش هیجان‌انگیز را امتحان کنید.

مطلب پیشنهادی:  صاف کردن مو فقط با یک کش

پارک آبی

بدون تردید یکی از بهترین تفریحات قشم پارک آبی آن است. از آنجایی که شما در پارک آبی با یک مجموعه بازی‌های تفریحاتی مواجه هستید، بدیهی است که با رفتن به آن اوقات بی‌نهایت خوشی را تجربه خواهید کرد. چاله فضایی و سرسره‌های آبی از جمله هیجان‌انگیزترین تفریحات این مجموعه تفریحی هستند که هرکسی باید آن‌ها را تجربه کند.

بهترین تفریحات جنوب ایران

دره ستارگان

تماشای آسمان پر از ستاره همواره یکی از زیباترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که افراد در طول زندگی خود می‌توانند انجام دهند؛ اما متاسفانه امکان تحقق آن در شهرهای پر جمعیت و آلوده امکان‌پذیر نیست. خوشبختانه در سفر به قشم می‌توانید یک شب را در دره ستارگان گذرانده و از تماشای آسمان نورانی و پر از ستاره آن لذت ببرید.

 بهترین تفریحات هرمز

تماشای شب‌تاب‌های ساحلی

شب‌تاب‌های دریایی یا فیتوپلانکتون‌ها هنگام شب همراه موج دریا وارد ساحل شده و نمای اکلیلی و شب‌تاب آبی رنگی را به وجود می‌آورند.

هرمز

دره مجسمه‌ها

دره تندیس‌ها را می‌توان موزه‌ای در نظر گرفت که در آن مجسمه‌های خاصی نگهداری می‌شود؛ منتها با این تفاوت که بشر کوچک‌ترین تاثیری در ساخت آن‌ها نداشته است. چون تغییرات فیزیکی شکل گرفته در دل کوه و صخره‌های این دره باعث شده تا هر یک از آن‌ها را به شکل حیوانات گوناگون ببینید.

دره تندیس ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…